2 grosze miesięcznie za dwa kanały Polsatu. Nowa koncepcja Multimediów?
3 stycznia 2021
Multimedia Polska chce uspokoić nastroje klientów wokół informacji dotyczącej kanałów Polsat. Podkreśla, że kanały Polsatu pozostaną w jej ofercie. Będą miały jednak status niegwarantowanych. Pojawia się również nowy pomysł. Klienci Multimediów Polska otrzymują deklaracje o tym, że z dwóch wskazanych kanałów mogliby korzystać za symboliczne dwa grosze miesięcznie.
To efekt sporego zamieszania, jakie powstało w grudniu. Wtedy Multimedia Polska poinformowały, że wraz z nowym rokiem znikną z oferty kanały z grupy kanałów Polsatu. Wyjątkiem byłyby te, które funkcjonują w oparciu o zasadę must carry, must offer – podstawowe TV4 i Polsat. Wątpliwości pojawiły się jednak wokół innych – m.in. Polsatu Sport oraz TV6 czy Super Polsat, Polo TV czy Eska TV. Później Multimedia Polska sprecyzowały, że nie chodzi o całkowite wyłączenie kanałów z oferty, ale nadanie im statusu niegwarantowanych. W ten sposób firma chce zareagować na politykę Polsatu jako nadawcy. Firma podniosła znacząco opłaty dla operatorów – ci stanęli więc wobec dylematu: wdrożyć je w swoje koszty czy przerzucić na klientów ostatecznych? Pojawiła się też lista programów, którymi Multimedia miałyby zamienić dotychczasowe, związane z Polsatem.
Irytacja klientów Multimediów Polska
Zmiana propozycji ofertowej sprawiła, że klienci Multimediów otrzymali możliwość rozwiązania swoich umów bez żadnych kar regulaminowych. To ponownie spowodowało zamieszanie. Klienci – tak jak w Gorzowie – ustawiali się masowo przez Biurami Obsługi Klienta. Irytację widać było również na forach internetowych. W mediach społecznościowych firmy pojawiły się komentarze dotyczące kontaktu z firmą – zarówno ws. zgłoszenia awarii jak i konsultacji ws. umowy:
Dodzwonić się do Multimedia Polska jest nieosiągalne dla zwykłego śmiertelnika… Usterka od 2 (słownie dwóch dni) bawi się w najlepsze. (…). Kablówka ledwo co, internet stacjonarny jest stabilny jak Madka z bombelkiem gdy się dowie, że likwidują pińset plus. Cyrk na kółkach.
(…) Nikt się nie odezwał do mnie po pisemnej prośbie i kilku próbach dodzwonienia.Raz nawet się udało dodzwonić, ale miła pani przerwała rozmowę i niczego nie załatwiłem.Próby kontaktu podjąłem kilka dni przed Świętami.
Podpisz umowę i nigdy z niej Multimedia Polska nie da Ci się wycofać. Infolinia 3 h… – stwierdził jeden z użytkowników. – Robicie sobie jaja z klientów!!!!! Nie ma możliwości kontaktu z Wami!! Tel. 244 244 244 nie odpowiada, czat zapchany, a jak napiszesz konkretne pytanie nie otrzymasz odp., formularz kontaktowy jak wpisujesz tekst wiadomości nie widzi tekstu i w związku z tym nie można go wysłać!!!!! Do tego klienci cały dzień stoją w kolejkach przed waszymi biurami i głównie są to ludzie starsi narażeni na zakażenia!!!
Multimedia precyzją: od 1 stycznia kanały nadal będą
Być może nieco spokoju w sprawie zapanuje po kolejnych deklaracjach firmy. Zapowiedziała, że kanały z grupy Polsat od 1 stycznia będą miały status programów niegwarantowanych. Nie oznacza to, że automatycznie nie będzie ich na ekranach.
Rzeczywiście – w nowym roku bezproblemowo można było w Multimediach zobaczyć zarówno kanały muzyczne jak i np. transmisje w Polsat Sport. Status stacji niegwarantowanych wskazuje, że zmiana dotyczy jedynie sposobu usunięcia kanałów. Można to zrobić z każdym momencie bez konieczności zgody klientów – wystarczy do tego informacja.
2 grosze za kanały w Multimediach?
Również w mediach społecznościowych pojawiają się wątki dotyczące deklaracji, jakie klienci słyszą po kontaktach z infolinią Multimediów. Ważny jest tu wątek 2 groszy. Jeden z klientów pisze:
Miła obsługa wytłumaczyła mu, że Polsaty zostają do końca lutego a później może sobie wybrać dwa, które będzie miał za 2 grosze za kanał. Początkiem nowego roku mają myśleć nad paczką polsatowską.
Inna z osób otrzymała podobny komunikat:
To samo info dostałem dziś na infolinii, tyle że mnie miła Pani obiecała dwa wybrane kanały za 2 grosze czyli po groszu za sztukę. Można się już zapisywać przez infolinię na rozmowę w styczniu kiedy będą oddzwaniać i finalizować temat.
Być może będzie to idealne rozwiązanie problemu.
Miłośnik wszystkiego, co związane z nowymi technologiami. Kiedyś konsultant w branży telko; dziś działający głównie w sferze oprogramowania, a przy okazji niezmiennie zafascynowany wszystkim, co dotyczy technologii mobilnych oraz znaczenia internetu w codzienności.
Powiązane artykuły
Nowości Orange: światłowód z rozrywką, oferty na przeniesienie i opcje dla firm
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Orange wprowadza nowoczesny Funbox 10 z Wi-Fi 7. Teraz światłowód już w 39 miastach
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Netia rozszerza dostępność gigabitowego internetu o ponad 2 miliony nowych lokalizacji
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Najnowsze artykuły
Internet, telewizja, telefonia. Jak sprawdzić jakie usługi mają operatorzy?
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Budżet: 50 zł. Cel: najtańszy internet. Czy takie połączenie jest możliwe?
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Wynajmowane mieszkanie a internet. Jaki wybrać – stacjonarny czy mobilny?
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!