Pożegnanie z Multimediami? W Gorzowie musiała… interweniować policja
30 grudnia 2020
Takich emocji trudno się było spodziewać. Możliwość rozwiązania umowy z Multimediami Polska – po zmianie statusu kanałów Polsatu – sprawiła, że w Gorzowie do Biura Obsługi Klienta ustawiła się kolejka chętnych. Było na tyle nerwowo, że niezbędne okazało się wezwanie policji.
Multimedia Polska – a właściwie miejski BOK tego operatora – przeżył oblężenie klientów we wtorkowe popołudnie. Przed placówką na ul. Kosynierów Gdyńskich kolejka rosła stopniowo. Jak zauważa serwis Gorzowianin.com, “wiele osób czekało kilka godzin w kolejce, ale ostatecznie nie zostało obsłużonych”. Lokalny serwis informacyjny konkluduje:
Był dosłownie Armageddon.
Kolejka – wg relacji czytelniczki – zrobiła się ogromna. Kobieta w wiadomości do Gorzowianin.com wskazywała, że jest to “cyrk na kółkach”. Dziwiła się m.in., że na dużą grupę oczekujących przygotowano tylko troje pracowników przy czym dwoje obsługiwało zainteresowanych, a trzecia zajęła się wpuszczaniem kolejnych osób do środka. Nic więc dziwnego, że – jak wskazuje czytelniczka – ktoś, kto przyszedł o 13.20 nie był obsłużony do godz. 16. Według informacji od kobiety, w tej chwili – czyli o g. 16 – była 18 w kolejce. Relację tę potwierdzili dziennikarze Gorzowianin.com.
Policja przyjechała do Multimediów
Zirytowani klienci wezwali policję. Byli rozczarowani, że choć czekają kilka godzin, biuro obsługi klienta było czynne do godz. 17. Sprawę potwierdziła wezwana na miejsce zdarzenia policja. Ostatecznie – dzięki jej pośrednictwu – osoby, które były w kolejce otrzymały numerki uprawniające do obsługi poza kolejnością w środę 30 grudnia.
Dlaczego klienci oblegali Multimedia?
Można spodziewać się, że jest to efekt zmian w ofercie programowej tego operatora. Od 1 stycznia część kanałów z grupy Polsatu będzie miała status niegwarantowanych. Stąd możliwość przedwczesnego rozwiązania umowy – bez płacenia kary. Stąd klienci, którzy próbowali uzyskać dodatkowe informacje lub być może zdecydowali się na złożenie wypowiedzenia.
Warto pamiętać, że nie trzeba zrobić tego poprzez biuro klienta. Możliwe jest to również poprzez infolinię lub pisemnie. Z kolei oferty operatorów w danej lokalizacji można zweryfikować poprzez serwis PanWybierak.pl.
Miłośnik wszystkiego, co związane z nowymi technologiami. Kiedyś konsultant w branży telko; dziś działający głównie w sferze oprogramowania, a przy okazji niezmiennie zafascynowany wszystkim, co dotyczy technologii mobilnych oraz znaczenia internetu w codzienności.
Powiązane artykuły
Nowości Orange: światłowód z rozrywką, oferty na przeniesienie i opcje dla firm
Policja przyjechała do Multimediów…
Orange wprowadza nowoczesny Funbox 10 z Wi-Fi 7. Teraz światłowód już w 39 miastach
Policja przyjechała do Multimediów…
Netia rozszerza dostępność gigabitowego internetu o ponad 2 miliony nowych lokalizacji
Policja przyjechała do Multimediów…
Najnowsze artykuły
Internet, telewizja, telefonia. Jak sprawdzić jakie usługi mają operatorzy?
Policja przyjechała do Multimediów…
Budżet: 50 zł. Cel: najtańszy internet. Czy takie połączenie jest możliwe?
Policja przyjechała do Multimediów…
Wynajmowane mieszkanie a internet. Jaki wybrać – stacjonarny czy mobilny?
Policja przyjechała do Multimediów…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!