Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%

Virgin Mobile

Virgin Mobile - Opinie, aktualna oferta

Ocena
3.4
5
27

Virgin Mobile jest wirtualnym operatorem telefonii komórkowej. W Polsce operator wykorzystuje infrastukturę  Play-a wraz z zasięgiem sieci T-Mobile i Plus-a, które są partnerami Play w roamingu krajowym. Virgin Mobile w swojej ofercie posiada następujące usługi : Telefonia komórkowa na abonament i kartę, oferty z pakietem minut i danych, oferty rodzinne, oferty dla firm a także oferty dla przenoszących numer z innej sieci.


Kontakt do Virgin Mobile : Obsługa Klienta 799 555 222 lub *222

mniej więcej

Zostaw swoją opinię na temat operatora Virgin Mobile

Znasz operatora Virgin Mobile? Chcesz zapytać o opinię na temat Virgin Mobile lub podzielić się własnymi doświadczeniami dotyczącymi korzystania z usług Virgin Mobile, napisz poniżej.

  • 2020-11-03 LLL

    Obsługa VirginMobile jest gorzej niż tragiczna. Zawsze odbiera telefon konsultant lub konsultantka w sposób uprzejmy, ale niczego nie jest w stanie załatwić. Każdego miesiąca otrzymujemy niewłaściwy zapis na fakturze. Tracę za każdym razem wiele godzin na pisanie maili i dzwonienie do konsultantów. Ostatnio usłyszałem, że jeśli faktura jest niewłaściwa to mogę zrobić im przelew!
    Telefon zarejestrowany na instytucję (oczywiście zarejestrowany w VM). Kiedy próbujemy złożyć reklamację zawsze informują, że muszą rozmawiać z właścicielem! Nie przyjmują do wiadomości, że to instytucja i rozmawiają z osoba upoważnioną. Nawet przyjęcie informacji o awarii jest dużym problemem!
    Mimo niezłej oferty VirginMobile szukamy innego operatora ze względu na bardzo złą obsługę. Nie jest to winą konsultantów, tylko standardów i organizacji w tej formie.

  • 2020-11-03 LLL

    Obsługa VirginMobile jest gorzej niż tragiczna. Każdego miesiąca otrzymuje niewłaściwy zapis na fakturze. Tracę za każdym razem wiele godzin na pisanie maili i dzwonienie do konsultantów. Ostatnio usłyszałem, że jeśli faktura jest niewłaściwa to mogę zrobić im przelew!

  • 2020-10-26 Alicja

    Nie mozna sie dodzwonic do obslugi klienta. Czekam juz godzinę...

  • 2020-10-26 Bolek

    Nie mozna wyslac mmsa i wiadomosci za granice. Dzwonilem do obsugi klienta i nie, minal miesiac i jeszcze nie oddzwonili.

  • 2020-10-26 Bolek

    Nie mozna wyslac MMsa i wiadomosci za granice. Dzwonilam pod numer obslugi klienta miesiac temu i nic, nie oddzwonili jeszcze. Beznadziejna siec, tanio i do dupy!

  • 2020-10-19 Pani Uczciwa

    Niestety nie polecam. Zawsze kupuje pakiet mini za 9 zł tak jak rodzice i żeby nie doładowywać co miesiąc kupowałam 20-30 zł i miało comiesięczne pobierać z konta te 9 zł. Nigdy nie dzwonię więcej niż mam limitu, zawsze zostają mi wolne minuty. Zauważyliśmy, ze pieniądze po miesiącu znikają. Co za parszywe podejście do klienta, dziwię się, ze rząd pozwala na takie złodziejstwo, ale jaki rząd takie firmy.

  • 2020-10-08 komentarz

    Jestem klientem Virgin Mobile od niedawna. Kupilam starter i przez caly tydzien korzystalam sie z internetu bez problemow. Po tygodniu doladowalam komurke na 30zl, ale nie uzyskalam internetu, bo okazalo sie, ze go trzeba wykupic. pytanie: ile pieniedzy mam wydac, by miec ten ....... internet? Ja chce raz doladowac internet na pewna kwote i nie myslec o tym, ze mi trzeba cos dokupywac. Wiec. Jesli ktos z tych ludzi, kto wymyslil ta genialna oferte bedzie cytal moj komentarz. Idzcie podalej, nie wytrace zlotowki wiecej na wasz internet.

  • 2020-09-24 Newo

    Stanowczo odradzam, Centrum Miłej Obsługi Klienta to Centrum MOŻE Obsłużymy Klienta, od 6 dni nie można się do mnie dodzwonić, moi kontrahenci słyszą " niema takiego numeru" Zgłoszenie wykonałem 20 Września a dziś(24.09) dowiedziałem się że istnieje od 23 Września mimo tego że dzwonię tam dwa razy dziennie.
    Pani na infolinii wmawiała mi że porady to nie zgłoszenie mimo tego że wyraźnie dostałem informację 20 że tworzą zgłoszenie i przekazują do DT...

  • 2020-08-19 Piotrek

    Bardzo słaby zasięg w kraju i za granicą, połączenie przerywa albo nie dochodzą, internet często przerywa. Nie reagują na reklamacje kłamiąc ze nic nie było zgłaszane, nie odpisują na maile. Do abonamentu doliczają opłaty z nieznanych numerów telefonu a mimo zgłaszanych reklamacji nic z tym nie robią. Jak zapomnisz zapłacić rachunek ze względu na np wyjazd od razu zrywają umowę i wystawiają karę umowną. Przeniosłem do nich 5 numerów telefonów i żałuję że to zrobiłem. Najgorszy operator z jakim miałem do czynienia, odradzam wszystkim!!!

  • 2020-04-03 Ola

    fejkowe opinie

Oceń Virgin Mobile

Twój głos został zapisany

Jakość usług
Obsługa klienta
Ceny usług

Uzupełnij captchę

Pomoc w wyborze oferty

Zostaw swój telefon a oddzwonimy i wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę!

Wpisz poprawny numer telefonu (9 cyfr)

Zaznacz zgodę

Dziękujemy!

Wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz doradca i pomoże w doborze najlepszej oferty

Dlaczego Pan Wybierak?

Porównywarka usług i cen operatorów Pan Wybierak to rozwiązanie, które odpowie Ci na proste pytanie - jaka oferta na internet, telewizję czy telefon będzie najkorzystniejsza. Dlaczego warto skorzystać z możliwości jakie daje Pan Wybierak?

Bezpłatne doradztwo i obsługa

Tu nie ma żadnych gwiazdek czy ukrytych informacji - cały Pan Wybierak jest w pełni darmowy. Nie pobieramy żadnych opłat za konsultacje, doradztwo, porównania czy analizy. Zapewniamy Ci możliwość porównania ofert i ich wyboru w pełni za darmo - w ten sposób obsłużyliśmy już tysiące klientów. Dołącz do grona tych, którzy skorzystali - i zaoszczędzili pieniądze - dzięki Panu Wybierakowi.

Szybkie porównanie ofert

Koniec ze żmudnym analizowaniem propozycji ze strony operatorów. Pan Wybierak działa jak agregat zbierający precyzyjne dane od wszystkich wiodących firm na rynku telekomunikacyjnym. To zarówno duże krajowe marki jak i np. lokalne kablówki, które często zapewniają ograniczone terytorialnie promocje i atrakcyjne ceny usług. Tylko kompleksowe porównanie ich propozycji zapewni Ci pełen przegląd możliwości.

Precyzyjna analiza ofert

Pan Wybierak działa w oparciu o zawsze dokładne - i regularnie aktualizowane - warunki cenowe i promocyjne. To ważne: sprawdzając oferty na Panu Wybieraku masz pewność, że internet, telewizję, pakiet kablówki zawsze dostaniesz w przedstawionej przez operatora cenie. Nasz zespół codziennie weryfikuje ewentualne zmiany otrzymywane przez operatorów, co daje Ci idealne pole do porównań. A wiemy przecież, że w codziennym zabieganiu dbasz o to, by wyboru dokonać szybko i - co ważne - dobrze.

Szeroki zakres usług

Każdy z nas ma inne potrzeby. Singiel chce wyłącznie samego internetu, starsze małżeństwo nie wyobraża sobie życia bez telewizji z kablówki. Rodzina wymaga pakietu TV i internetu - najlepiej wspartego usługą Multiroom. Z kolei student potrzebuje sieci, ale najlepiej krótkoterminowej i bez zobowiązań. A wszyscy lubimy nowe smartfony i chętnie spoglądamy na to, co obecnie proponują operatorzy. Pan Wybierak zapewnia porównanie wszystkich tych ofert - i wiele, wiele więcej.

Nie tylko internet

Pan Wybierak działa nie tylko wirtualnie. Możliwość porównania cen i ofert zapewniamy zarówno przez internet jak i w inny sposób. Możesz zadzwonić w tej sprawie do naszego call center i biura w Warszawie przy ul. Żelaznej. Możesz do nas napisać - zarówno przez e-mail jak i nawet list tradycyjny. Zapewniamy doradztwo i analizę ofert w Twojej lokalizacji w każdy dogodny dla Ciebie sposób. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz.

Sprawdzenie Twojej lokalizacji

System wdrożony przez Pana Wybieraka daje nam szczególne możliwości: sprawdzenie ofert w Twojej dokładnej lokalizacji. Wykorzystując naszą porównywarkę usług możesz zweryfikować, jacy operatorzy zapewniają internet czy telewizję - lub ich pakiet - dokładnie pod Twoim adresem. Dom, nowoczesne osiedle czy blok, Warszawa czy Podlasie lub Podkarpacie - gdziekolwiek mieszkasz, Pan Wybierak wie, na jakich dostawców możesz liczyć.

Atrakcyjne gratisy

Wystarczy, że skorzystasz z pomocy Pana Wybieraka i złożysz zamówienie na określone usługi telekomunikacyjne, a dostaniesz od nas prezent. Bon do wykorzystania w sieci Empik, kod rabatowy na posiłek zamawiany przez Pyszne.pl, inne okazjonalne rozwiązania – pomysłów i propozycji jest sporo. Wystarczy, że przejrzysz wszystkie oferty na internet, telewizję czy telefonię, a zauważysz z pewnością te wyróżnione gratisami od ekipy Pana Wybieraka.

Od analizy po finalizację

Nie masz czasu na załatwianie formalności? Oszczędzaj swój cenny czas! Gdy się z nami skontaktujesz chętnie porównamy dla Ciebie oferty - możesz to również zrobić sam, przez internet. Znajdziesz idealną? Świetnie! Wystarczy, że zamówisz ją online przez Pana Wybieraka - lub kontaktując się z naszym działem obsługi - a wszystko załatwimy za Ciebie. Wystarczy, że podasz nam jedynie jakie rozwiązanie chcesz wdrożyć - internet, TV czy telefon. Zapewnimy całą obsługę: od momentu zakupu przez umówienie terminu montażu po podpisanie umowy i aktywację usług. Zamiast stać w kolejkach operatora - ciesz się życiem! Co ważne: cała obsługa i wsparcie ze strony Pana Wybieraka nic nie kosztuje!

To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!

mobiRANK.pl

Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!

Paweł z Krakowa

Mówią o nas

  • UKE
  • Antyweb
  • Speedtest
  • Money.pl
  • WP