Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%

Vectra

Vectra - Opinie, aktualna oferta

Ocena
2.0
5
98

Vectra jest drugim pod względem ilości abonentów operatorem telewizji kablowej w Polsce. Oferuje swoje usługi w ponad 164 miastach a w skład jej oferty wchodzą  następujące usługi  : Telewizja analogowa, Telewizja cyfrowa , Telewizja HD, Internet szerokopasmowy, Internet mobilny, Internet światłowodowy, Telefonia stacjonarna, Telefonia komórkowa. Vectra świadczy wiele usług dodatkowych takich jak : internet bezprzewodowy WiFi, Pakiet Bezpieczny Internet, wypożyczalnię filmów VOD, pakiety premium  Sport na Ostro,HBO, HBO Go, CANAL+, Eleven oraz telewizję mobilną TV Online  a także usługę  Multiroom. W ofercie Vectra dla Biznesu operator dostarcza internet oraz telewizję a także niestandardowe łącza, rozwiązanie centralkowe oraz internet symetryczny. 


Kontakt do Vectra : Centrum Obsługi Klienta 801 080 180 lub 58 742 65 00.

mniej więcej

Zostaw swoją opinię na temat operatora Vectra

Znasz operatora Vectra? Chcesz zapytać o opinię na temat Vectra lub podzielić się własnymi doświadczeniami dotyczącymi korzystania z usług Vectra, napisz poniżej.

  • 2020-09-08 Daniel1993

    Vectra to najgorszy internet z jakim miałem styczność. Pakiet do 300mb/s tak wiem że "DO" to słowo klucz ale ani razu nie miałem nawet 250 a cały czas 150 czyli najniższa granicą. Router? Już za jedną ścianą brak zasięgu Wi-Fi. Dzwoniłem podobno naprawione, dalej bez zmian. No i najlepsze braki internetu na kilka sekund - minut, regularnie kilkanaście-kilkadziesiąt razy dziennie także o grach online można zapomnieć. Człowiek płaci regularnie i chce mieć tylko internet. Ciekawe co by było jakbym ja tak płacił jak oni przerywają usługi.
    Nie polecam jak nie chcesz się denerwować po pracy. Ostatni miesiąc i idę do Orange.

  • 2020-09-02 Shopen

    Bardzo słaba jakość internetu. Częste, krótkie przerwy. Jeśli chodzi o szybkość, nie ma mowy, aby zbliżyli się do parametrów podanych w umowie. W razie awarii bardzo utrudniają kontakt. Poniżej oryginalna rozmowa z czatu:

    [Hanna] Witamy w Vectrze, w czym mogę pomóc?
    [Grzegorz] dzień dobry, od dwóch godzin nie działa internet [tutaj adres]. Proszę o informację, kiedy awaria zostanie usunięta.
    [Hanna] Obecnie nie mamy zgłoszonej awarii
    [Hanna] Proszę o informacje czy na modemie świeci się dioda power
    [Grzegorz] no to właśnie zgłaszam
    [Grzegorz] nie mam modemu
    [Grzegorz] mam kabel który jest podłączony do routera
    [Grzegorz] router działa
    [Hanna] Czy umowa jest na Pana zawarta?
    [Grzegorz] a jakie to ma znacznie? na moją żonę
    [Hanna] Proszę o podanie numeru klienta oraz imienia i nazwiska Głównego abonenta.
    [Grzegorz] [tutaj podałem dane]
    [Hanna] w celu właściwej diagnozy zgłoszonych nieprawidłowości konieczne jest wykonanie następujących czynności: 1. Podłączyć komputer bezpośrednio do sieci LAN (z pominięciem prywatnego routera). 2. Wejść w „Start” i „Panel sterowania”, następnie w „Stan połączenia lokalnego” oraz „Szczegóły”. Podać „Adres fizyczny” oraz „Adres IP v4”. Dzięki tym danym będę mogła udzielić odpowiedniej pomocy i podać rozwiązanie dla zgłaszanych niedogodności.
    [Hanna] All Agents have left the conversation

    Podczas diagnozowania kobieta się rozłączyła. Tak to właśnie wygląda w Vectrze. Omijać szerokim łukiem.

  • 2020-08-22 Misiek

    Mistrzostwo w olewaniu klienta. Łatwiej dodzwonić się do Papieża niż do boku vectry. Szybkość Internetu to 0,5-0,6 prędkości z umowy.
    Każda usterka to "usterka ogólnokrajowa", spadnie deszcz - brak netu, jest gorąco błędy dekodera. Lepiej sobie darować.

  • 2020-08-02 Rozczarowany

    Same produkty może i by dało się zaakceptować ale obsługa klienta i wiedza konsultantów to żenada

  • 2020-07-30 Derka

    Ja 2 lata płaciłem za jakis niewłączone dodatkowy pakiet ponad 20zl/ms kase wrócili ale wyszlo to dopiero pod koniec umowy. Myślę że to celowe działanie żeby obracac na giełdach pieniędzmi.

  • 2020-07-30 Derka

    Straszą mnie że jak nie podpisze umowy to na umowie na czas nieokreslony podniosą mi abonament.
    To tak jak by operator telefoni straszył mnie że jak mam telefon na kartę to że dźwignie mi opłaty. Opanujcie sie!!! Bo jestescie daremna firmą. To nie te czasy już.

  • 2020-07-18 BittersWit

    Oby ta firma jak najszybciej splajtowała. Szczerze im tego życzę. Teraz za co? Po pierwsze gdy róbi się ciepło w Trójmieście rozlacza internet i TV kablowa. Podejrzewam przegrzewające się serwery. Ciepło to około 30 stopni więc w lato bezustannie nie ma tv i internetu. Dodatkowo gdy zgłosiłem problem 3 razy pierwszy raz miałem konwersacje w której osoba odpowiedzialna za obsługę klienta odpisywala mi po godzinie albo nawet dłużej miałem wrażenie że grala na czas. Zupełnie mnie ignorowala. Odpowiedzi były na zasadzie sprawdz sobie światło na korytarzu albo odłącz przewody czy zrestartuj modem. Są to więc rzeczy które sobie sam mogę zrobić i żadnej rady nie potrzebuje. Gdy zaprosiłem technika bo już nie dało się wytrzymać ciągłego braku usług to ten w ogóle nie przyszedł a po czasie o którym miał się pojawić dostałem wiadomość że problem został rozwiązany. Dzisiaj czyli 2 dni po ostatnim 3 godzinnym braku znowu nie ma ani telewizji ani internetu! Chce z tym iść do jakiejś izby konsumenta. Nie doświadczyłem w życiu tak nędznej jakości usług., suportu czy serwisu. Zdała od tej firmy! Jak tylko skończy mi się umowa odchodzę. Już się nie mogę doczekać! Szczerze odradzam.

  • 2020-07-08 nnn

    Słaby internet, co jakiś czas zanika, nieustanne mieszanie w nadawanych programach, beznadziejny serwisant jakby komuś robił łaskę, że coś od niego się chce.
    Obsługa biura nieelastyczna. Stosują w umowach niedozwolone klauzule.
    Unikać tego operatora jak najdalej.

  • 2020-06-04 Michał M

    w łatwy sposób dodatkowych dochód? jakbyś oddała sprzęt w terminie to by nie zarobili

    i gdzie jest granica kiedy się płaci a kiedy nie? jak rozumiem jeden dzień po terminie to jeszcze się nie płaci? a dwa dni? a tydzień po terminie powinno się płacić karę czy jeszcze nie?

    miałaś termin, przekroczyłaś go, zapłaciłaś karę. Nie rozumiem skąd te żale ...

  • 2020-06-02 KasiaKaras

    Wszystkich którzy korzystają z usług vectry przestrzegam aby uważali na koniec dwuletniej umowy. W momencie zakończenia umowy macie 14 dni na dostarczenie sprzętu, jeśli dostarczycie go 1 dzień później to zapłacicie kare po 60 złotych za każde urządzenie tak było w moim przypadku dodam , że sprzęt dostarczyłam w stanie nienaruszonym(praktycznie nie używany). Korzystałam z niego tylko przez pół roku , bo potem się przeprowadziłam w inny koniec polski a tam vectra nie mogła świadczyć mi swoich usług. Przez półtora roku płaciłam regularnie 80 złotych miesięcznie a teraz vectra chce ode mnie dodatkowo120 zł za dzień zwłoki. Odwołałam się z prośbą o umorzenie w ciągu 2 dni dostałam standardową odpowiedź ,że muszę zapłacić. Rozumiem gdybym przetrzymywała sprzęt tygodniami lub miesiącami , ale jeden dzień.Moim zdaniem firma w ten sposób zapewnia sobie w łatwy sposób dodatkowe dochody, czuję się przez nich oszukana i nigdy nie skorzystam z ich usług innym też radzę się zastanowić.

Oceń Vectra

Twój głos został zapisany

Jakość usług
Obsługa klienta
Ceny usług

Uzupełnij captchę

Vectra - Najnowsze artykuły

  • Niespodzianka? Oto nowe logo jakie ma Vectra

    Niespodzianka? Oto nowe logo jakie ma Vectra

    Sieć Vectra z nowym logo. To efekt zmian, które przyniósł rok 2020, w którym do Grupy Vectra dołączono sieć Multimedia Polska.  Firma komentuje zmiany logo nawiązując właśnie do tej sytuacji: Rok 2020 jest szczególnym czasem dla Vectry. W wyniku dołączenia sieci Multimedia Polska do Grupy Vectra staliśmy się największym operatorem telewizji kablowej w Polsce. Co zmieniliśmy? Po pierwsze, sam napis – dzięki zastosowaniu nowej, […]

  • Telewizja 4K wyraźnym kierunkiem rozwoju dla Vectry

    Telewizja 4K wyraźnym kierunkiem rozwoju dla Vectry

    Jeden z liderów telewizji kablowej w Polsce stawia konsekwentnie nacisk na rozwój sfery 4K. Vectra, po tym jak rynek bardzo entuzjastycznie zareagował na wprowadzony w ub. roku dekoder 4K rozwija w tym kierunku swoją ofertę programową. Do zestawienia programów Vectra dołączyła Insight TV. To już czwarty kanał emitowany w formacie TV 4K.  Dodatkowo Vectra analizuje, jak formaty te postrzegają użytkownicy. Stąd badania tego, jak […]

  • Vectra uruchamia VOD przez serwis internetowy i skusi tym rynek

    Vectra uruchamia VOD przez serwis internetowy i skusi tym rynek

    Vectra wprowadza kolejną nowość do oferty. Od 18 czerwca klienci Vectry mogą korzystać z szerokiego zestawienia VOD tego operatora poprzez serwis internetowy oraz aplikację mobilną TV Online. To kolejny krok pokazujący, jak ważny dla nadawców staje się sygnał emitowany nie poprzez samą sieć kablową, ale internet – np. na urządzeniach mobilnych.  Dostęp do zasobów VOD Vectra uruchomiła dla wszystkich klientów, którzy mają – […]

  • Prasa Online to ciekawy pomysł Vectry na nowe usługi

    Prasa Online to ciekawy pomysł Vectry na nowe usługi

    Vectra konsekwentnie rozszerza zakres usług i rozwiązań proponowanych dla klientów. Koncepcja Prasa Online to wyjątkowo interesujące rozwiązanie, które w sposób ciekawy łączy internet oraz powszechną digitalizację rynku czytelniczego. Vectra zaoferuje w ten sposób ponad sto tytułów, które będą dostępne dla odbiorców bez potrzeby wychodzenia z domu.  Prasa online to usługa, która – poprzez usługi zapewniane przez Vectrę – zapewni możliwość korzystania z polskiej prasy […]

  • Tidal to nowość w ofercie Vectry w atrakcyjnych pakietach

    Tidal to nowość w ofercie Vectry w atrakcyjnych pakietach

    Tidal, dostęp do platformy stramingowej muzyki, stopniowo zyskuje na popularności i staje się konkurencją dla Spotify. Teraz do grona operatorów kablowych zapewniających swoim abonentom Tidal dołączyła Vectra.  Zasoby Tidal mogą robić wrażenie. W sumie platforma ta dysponuje – jak wylicza Vectra – zestawieniem ponad 60 mln utworów oraz 250 tys. wysokiej jakości materiałów video. Warto zauważyć również, że Tidal w Vectrze będzie oznaczał też […]

  • Co robić, gdy nie ma szkoły? Vectra odkodowała TV dla dzieci

    Co robić, gdy nie ma szkoły? Vectra odkodowała TV dla dzieci

    Ten problem zna każdy rodzic. Co zrobić w sytuacji, gdy rytm dnia jest inni niż zwykle, a dzieci, zamiast do szkoły, pozostają w domach? Takie dylematy nasilają się wraz z połową marca i pandemią koronawirusa, która powoduje, że całe rodziny więcej czasu spędzać będą w domach. Vectra – z myślą o takich klientach – zdecydowała się na odkodowanie kanałów dla dzieci. Najmłodsi mogą korzystać z całej oferty tego […]

  • Vectra zmienia kanały telewizyjne. Jak je ustawić?

    Vectra zmienia kanały telewizyjne. Jak je ustawić?

    Zmiana kanałów w Vectrze zaplanowana została na 26 lutego 2020 r. Niektóre programy będą miały nowe miejsce na liście w telewizji cyfrowej. Jak znaleźć kanały po wprowadzeniu zmian ustalonych przez Vectrę. Nowości dotyczą głównie podstawowych kanałów TV z oferty Vectra. Zmiany na liście kanałów telewizyjnych to korzyści dla odbiorców – popularne TVN i Polsat w wersjach SD zostają przesunięte tak, by zastąpiły je opcje HD. Jak […]

  • Vectra TV Online się zmienia. Teraz będzie szybciej, łatwiej, wygodniej

    Vectra TV Online się zmienia. Teraz będzie szybciej, łatwiej, wygodniej

    Metamorfoza Vectra TV Online to dowód na to, że Vectra – po słynnym już przejęciu Multimedia Polska – nie postrzega rynku wyłącznie przez pryzmat telewizji kablowej. Konsekwetnie inwestuje w projekt TV przez internet. Stąd nowa odsłona aplikacji do obbioru sygnału w sieci.  Vectra TV Online przeszła zmiany głównie w kontekście działania – szybszego, bardziej płynnego i intuicyjnego. W efekcie lepiej wpisuje się w bieżące potrzeby odbiorców, którzy […]

  • Vectra kupiła Multimedia Polska. Zmiany w zarządzie firmy

    Vectra kupiła Multimedia Polska. Zmiany w zarządzie firmy

    Vectra oficjalnie kupiła 100 proc. akcji Multimedia Polska. Po tym, jak na początku roku zgodę na zmianę wydał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta jeden z krajowych liderów rynku telekomunikacyjnego działał szybko. Od końca stycznia transakcja jest sfinalizowana – Vectra ma pełny pakiet akcji Multimedia Polska.  Wiąże się to ze zmianami w zarządzie przejętej spółki. Nowym prezentem został Jan Piotrowski. Zastąpił w tej […]

  • Vectra przejmie Multimedia Polska. Co oznacza to dla klientów?

    Vectra przejmie Multimedia Polska. Co oznacza to dla klientów?

    Vectra i Multimedia Polska to liderzy krajowego rynku telewizji i internetu – pierwsza z tych marek przejmie drugą, co zaakceptował już UOKiK. Finalizacja transakcji ma nastąpić do końca stycznia 2020 r.  Zgoda Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie Multimedia Polska przez Vectrę jest warunkowa, ale w praktyce kończy długi czas niepewności i oczekiwania. Zgodnie z decyzją UOKiK Vectra musi sprzedać sieć, która należy do niej – […]

  • Podwyższona szybkość internetu. Vectra ma nowy upload

    Podwyższona szybkość internetu. Vectra ma nowy upload

    Podwyższona szybkość internetu dla klientów, którzy mają – lub wybierają – opcje 300 lub 600 Mb/s – oto nowa propozycja Vectry. Z takiego rozwiązania korzystać można od 17 stycznia 2020 r.  To nowość ze strony Vectry, która idealnie odpowiada na potrzeby coraz szybszych i lepszych parametrów łącza internetowego. Dotyczy to jednak nie tylko samego ściągania danych (download), ale również upload-u, czyli wysyłania. I tak pakiet: […]

  • Monitorowanie jakości internetu dało ranking operatorów

    Monitorowanie jakości internetu dało ranking operatorów

    Monitorowanie jakości internetu umożliwia weryfikację danych deklarowanych przez operatorów i przedstawianych zarówno w materiałach reklamowych jak i umowie. Po prowadzeniu przez Urząd Komunikacji Elektronicznej procesu sprawdzania szybkości i stabilności sieci internetowej wykonano ponad 440 tys. analiz.  Efekt to bardzo interesujący ranking szybkości internetu – oraz innych parametrów – opracowany przez UKE np. wygenerowanych danych. To spora baza, którą warto uwzględnić wykonując porównanie ofert operatorów internetu […]

  • TV Online od Vectry z nowymi kanałami w ofercie

    TV Online od Vectry z nowymi kanałami w ofercie

    TV Online, internetowy serwis i aplikacja mobilna Vectry, w nowy rok wejdzie w nowym kształcie. Jej oferta poszerzona jest o pięć nowych kanałów. Kluczem do jej popularności może być jakość marki HBO.  Liczba kanałów w TV Online od Vectry może robić wrażenie – to, uwzględniając najnowsze zmiany, już 143 kanały w ofercie domowej oraz 129 do wykorzystania dzięki możliwościom, jakie daje internet mobilny.  Pięć […]

  • Vectra – dostawca Internetu, telewizji i telefonii. Przegląd oferty i świadczonych usług

    Vectra – dostawca Internetu, telewizji i telefonii. Przegląd oferty i świadczonych usług

    W Polsce funkcjonują liczne firmy, świadczące usługi Internetu, telewizji czy telefonii. Każda z nich oferuje oczywiście trochę co innego, proponuje klientom charakterystyczne dla siebie usługi dodatkowe czy ciekawe technologie. Przyglądamy się największym z nich. Vectra jest założoną w 1991 roku gdyńską spółką, świadczącą usługi z zakresu telewizji kablowej, Internetu i telefonii. Zaczynała ona swoją karierę jako operator telewizji kablowej, ale obecnie posiada znacznie bogatszą i bardziej […]

  • Nowa oferta Vectry: przejrzystość, promocje i intuicyjność

    Nowa oferta Vectry: przejrzystość, promocje i intuicyjność

    Nowa oferta Vectry pokazuje, jak można zbudować ciekawe zestawienie usług zarówno dla klienta młodszego jak i seniora. Vectra zapewnia jesienią 2019 nie tylko ciekawe promocje cenowe, ale bardzo interesujący pakiet usług na telewizję, internet i telefonię komórkową.  W sytuacji, gdy w gąszczu ofert łatwo się pogubić, Vectra wyraźnie poszła w inną stronę niż kilka firm konkurencyjnych. Nowa oferta Vectry to przede wszystkim prostota […]

  • Vectra – oferta na jesień 2019. Telewizja, internet i telefon

    Vectra – oferta na jesień 2019. Telewizja, internet i telefon

    Co przygotowała firma Vectra dla nowych abonentów w ofercie jesiennej? Jakie są promocje na Internet, telewizję i telefon w Vectra? Przyglądamy się ofercie firmy Vectra na nowy sezon, rozpoczynający się jesienią 2019 roku. Nowi abonenci tego operatora mogą liczyć na promocyjne warunki szybkiego dostępu do Internetu i wielu różnorodnych pakietów telewizyjnych. Internet w Vectrze – 50% taniej przez 4 miesiące! Nowi abonenci Internetu Vectry przez pierwsze 4 […]

  • Czas inwestować w internet, bo klient kablówki się zmienia

    Czas inwestować w internet, bo klient kablówki się zmienia

    Nie ma już cienia wątpliwości – Polska to kolejny kraj, gdzie dobitnie widać spadek widowni telewizyjnej. Dynamiczny jest z kolei wzrost grupy, którą określić można jako “widownia online”. Dynamikę zmian na rynku internetowo-telewizyjnym badał w połowie 2019 r. CBOS. Wnioski nie pozostawiają złudzeń – już ponad połowa użytkowników internetu ogląda telewizję, seriale i inne formaty w trybie online. Jeśli przyjąć, […]

  • Co oznacza nowa szybkość internetu jaką da Vectra?

    Co oznacza nowa szybkość internetu jaką da Vectra?

    2 Gb/s już teraz, choć tylko dla mieszkańców trzech dzielnic Warszawy – taka nowa szybkosć internetu musi robić wrażenie. A wyobraźmy sobie przeskok na jeszcze wyższy pułap – 10 Gb/s – takie plany ma Vectra. Spółka, wdrażając tajemniczy dla wielu standard DOCSIS 3.1 w sieci szerokopasmowej idealnie wpisze się w oczekiwania grupy najbardziej wymagających klientów. Nie minął jeszcze rok od dnia, w którym […]

  • Internet 2 Gb/s! Vectra w Warszawie przełamuje granice!

    Internet 2 Gb/s! Vectra w Warszawie przełamuje granice!

    Internet o prędkości 2 Gb/s to wejście w nowe realia sieci. Taką możliwość w Warszawie od 23 lipca zapewnia Vectra. A możliwości są teoretycznie jeszcz większe – nawet do 10 Gb/s. Prękość internetu na obecny, 2-gigabajtowym poziomie Vectra określa jako “gigantyczną”. I nie ma w tym ani słowa przesady. 2 Gb/s oferowany przez Vectrę to wejście w nowe realia sieci. Jeszcze niedawno klientów zachwycał pułap 1 […]

  • Vectra znów ma specjalne ceny internetu dla studentów

    Vectra znów ma specjalne ceny internetu dla studentów

    Ceny internetu dla studentów to zawsze temat nieco drażliwy. Ta grupa jest – dla operatatorów telekomunikacyjnych – nieco specyficzna. Z jednej strony student potrzebuje doskonałego łącza i świetnych parametrów. Z drugiej – nie stać go na zbyt wiele. Nowa oferta na internet dla studentów od Vectry to swego rodzaju złoty środek między potrzebami.  Oferta studencka została uruchomiona 11 lipca. Co naturalne, czas umowy […]

  • “Sport na ostro” – czy Vectra ma czym kusić klientów?

    “Sport na ostro” – czy Vectra ma czym kusić klientów?

    “Sport na ostro” to jeden z najbardziej oryginalnych pakietów, jakie oferują polskie kablówki. Vectra – proponując go przed dekadą, co już i tak robi wrażenie – postawiła na połączenie sportu i erotyki. Takie rozwiązanie – jak widać – sprawdza się do dziś. “Sport na ostro” ruszył w 2008 r. wraz z mistrzostwami Europy w piłce nożnej i igrzyskami olimpijskimi w Pekinie. Atutem, jaki podkreślała Vectra, była nie […]

  • Internet LTE czy z kablówki? Polski rynek się zmienia

    Internet LTE czy z kablówki? Polski rynek się zmienia

    Dylematy co wybrać – internet LTE czy z kablówki – stają się codziennością polskiego klienta. Wyniki podawane przez operatorów pokazują ciekawy trend na rynku. Internet stacjonarny, którego pozycja długo była niepodważalna, zaczyna tracić znaczenie właśnie na rzecz mobilnego dostępu do sieci. Jak zauważa dziennik “Rzeczpospolita”, najwięksi dostawcy internetu stacjonarnego zwiększyli grono klientów tej usługi bardzo symbolicznie. 0,7 proc. – to wynik […]

  • UKE: kablówki muszą dać dostęp do infrastruktury

    UKE: kablówki muszą dać dostęp do infrastruktury

    Protesty na nic – największe polskie kablówki będą musiały podzielić się swoimi łączami. Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję określającą warunki, na jakich należy zapewnić dostęp do tzw. infrastruktury telekomunikacyjnej w budynkach wielorodzinnych. Innymi słowy, każda z dużych kablówek dominująca na np. danym osiedlu będzie musiała wkrótce aktywnie walczyć o klienta. Decyzja UKE to spory cios w największych operatorów. Netia, UPC Polska, Multimedia Polska, Vectra, Toya […]

  • Vectra – abonament w niskiej cenie i 3 miesiące za 1 zł

    Vectra – abonament w niskiej cenie i 3 miesiące za 1 zł

    Vectra oferuje kilka opcji abonamentów na telefony komórkowe. Różnią się przede wszystkim pakietami internetowymi. Co ciekawe, klienci, którzy zdecydują się na podpisanie umowy z operatorem, przez trzy miesiące będą płacili symboliczną złotówkę. Czy warto skorzystać z oferty abonamentowej Vectry? Najniższy pakiet za jedyne 19,99 zł, najdroższy – za 29,99 zł Najtańszy pakiet w ofercie abonamentowej Vectry to idealna opcja dla osób, które szukają taniej umowy. W ramach […]

  • 4K w nowej odsłonie. Vectra wyprzedza konkurencję

    4K w nowej odsłonie. Vectra wyprzedza konkurencję

    Magia 4K w przypadku nowej oferty Vectry nabiera nowego znaczenia. Telewizja jest dosłownie symbolizowana poczwórnym “K”. Nowa oferta Vectry to korzyści, komfort, kompleksowość i konkurencyjność. Vectra wchodzi z opcją 4K na pułap, który dotychczas był nieosiągalny. Wraz z nową odsłoną ofertową zapewnia: 208 kanałów – w tym trzy w najlepszej dostępnej na rynku jakości 4K UHD atrakcyjny cennik programów nowoczesne oprogramowanie i dekodery przyjazne […]

  • Vectra stawia na intuicyjność. Nowy dekoder 4K to pozytywna prostota

    Vectra stawia na intuicyjność. Nowy dekoder 4K to pozytywna prostota

    Pojemność dyskowa, opcjonalne funkcjonalności, moc procesora – detali, które decydują, jaki dekoder 4K będzie najlepszy jest sporo. Na rosnącym rynku ciekawie wygląda propozycja Vectry. Dostępny od czterech miesięcy dekoder 4K VEC3770CFX oparty jest na nowym oprogramowaniu Graphyne TV, którego możliwości mogą zaskoczyć. Wyraźnie widać, że dla Vectry kluczowa przy dystrybucji sygnału przez dekoder jest – trudno się dziwić, skoro to […]

  • Rewolucja w kablówkach. Współdzielona sieć to korzyści dla klientów

    Rewolucja w kablówkach. Współdzielona sieć to korzyści dla klientów

    Koniec z monopolem określonych kablówek na łącza rozprowadzone w blokach mieszkalnych. Zmiany, do których dąży Urząd Komunikacji Elektronicznej sprawią, że przyłączami trzeba będzie się dzielić. A to oznacza jeszcze większą rywalizację o klienta. Z drugiej jednak strony – grozi upadkiem najmniejszych podmiotów. Wspomniany wcześniej klient sporo na decyzji UKE zyska – przynajmniej w pierwszej fazie rywalizacji o jego względu. Udostępnianie konkurentom sieci w blokach otwiera właściwie nieograniczone możliwości […]

Pomoc w wyborze oferty

Zostaw swój telefon a oddzwonimy i wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę!

Wpisz poprawny numer telefonu (9 cyfr)

Zaznacz zgodę

Dziękujemy!

Wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz doradca i pomoże w doborze najlepszej oferty

Dlaczego Pan Wybierak?

Porównywarka usług i cen operatorów Pan Wybierak to rozwiązanie, które odpowie Ci na proste pytanie - jaka oferta na internet, telewizję czy telefon będzie najkorzystniejsza. Dlaczego warto skorzystać z możliwości jakie daje Pan Wybierak?

Bezpłatne doradztwo i obsługa

Tu nie ma żadnych gwiazdek czy ukrytych informacji - cały Pan Wybierak jest w pełni darmowy. Nie pobieramy żadnych opłat za konsultacje, doradztwo, porównania czy analizy. Zapewniamy Ci możliwość porównania ofert i ich wyboru w pełni za darmo - w ten sposób obsłużyliśmy już tysiące klientów. Dołącz do grona tych, którzy skorzystali - i zaoszczędzili pieniądze - dzięki Panu Wybierakowi.

Szybkie porównanie ofert

Koniec ze żmudnym analizowaniem propozycji ze strony operatorów. Pan Wybierak działa jak agregat zbierający precyzyjne dane od wszystkich wiodących firm na rynku telekomunikacyjnym. To zarówno duże krajowe marki jak i np. lokalne kablówki, które często zapewniają ograniczone terytorialnie promocje i atrakcyjne ceny usług. Tylko kompleksowe porównanie ich propozycji zapewni Ci pełen przegląd możliwości.

Precyzyjna analiza ofert

Pan Wybierak działa w oparciu o zawsze dokładne - i regularnie aktualizowane - warunki cenowe i promocyjne. To ważne: sprawdzając oferty na Panu Wybieraku masz pewność, że internet, telewizję, pakiet kablówki zawsze dostaniesz w przedstawionej przez operatora cenie. Nasz zespół codziennie weryfikuje ewentualne zmiany otrzymywane przez operatorów, co daje Ci idealne pole do porównań. A wiemy przecież, że w codziennym zabieganiu dbasz o to, by wyboru dokonać szybko i - co ważne - dobrze.

Szeroki zakres usług

Każdy z nas ma inne potrzeby. Singiel chce wyłącznie samego internetu, starsze małżeństwo nie wyobraża sobie życia bez telewizji z kablówki. Rodzina wymaga pakietu TV i internetu - najlepiej wspartego usługą Multiroom. Z kolei student potrzebuje sieci, ale najlepiej krótkoterminowej i bez zobowiązań. A wszyscy lubimy nowe smartfony i chętnie spoglądamy na to, co obecnie proponują operatorzy. Pan Wybierak zapewnia porównanie wszystkich tych ofert - i wiele, wiele więcej.

Nie tylko internet

Pan Wybierak działa nie tylko wirtualnie. Możliwość porównania cen i ofert zapewniamy zarówno przez internet jak i w inny sposób. Możesz zadzwonić w tej sprawie do naszego call center i biura w Warszawie przy ul. Żelaznej. Możesz do nas napisać - zarówno przez e-mail jak i nawet list tradycyjny. Zapewniamy doradztwo i analizę ofert w Twojej lokalizacji w każdy dogodny dla Ciebie sposób. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz.

Sprawdzenie Twojej lokalizacji

System wdrożony przez Pana Wybieraka daje nam szczególne możliwości: sprawdzenie ofert w Twojej dokładnej lokalizacji. Wykorzystując naszą porównywarkę usług możesz zweryfikować, jacy operatorzy zapewniają internet czy telewizję - lub ich pakiet - dokładnie pod Twoim adresem. Dom, nowoczesne osiedle czy blok, Warszawa czy Podlasie lub Podkarpacie - gdziekolwiek mieszkasz, Pan Wybierak wie, na jakich dostawców możesz liczyć.

Atrakcyjne gratisy

Wystarczy, że skorzystasz z pomocy Pana Wybieraka i złożysz zamówienie na określone usługi telekomunikacyjne, a dostaniesz od nas prezent. Bon do wykorzystania w sieci Empik, kod rabatowy na posiłek zamawiany przez Pyszne.pl, inne okazjonalne rozwiązania – pomysłów i propozycji jest sporo. Wystarczy, że przejrzysz wszystkie oferty na internet, telewizję czy telefonię, a zauważysz z pewnością te wyróżnione gratisami od ekipy Pana Wybieraka.

Od analizy po finalizację

Nie masz czasu na załatwianie formalności? Oszczędzaj swój cenny czas! Gdy się z nami skontaktujesz chętnie porównamy dla Ciebie oferty - możesz to również zrobić sam, przez internet. Znajdziesz idealną? Świetnie! Wystarczy, że zamówisz ją online przez Pana Wybieraka - lub kontaktując się z naszym działem obsługi - a wszystko załatwimy za Ciebie. Wystarczy, że podasz nam jedynie jakie rozwiązanie chcesz wdrożyć - internet, TV czy telefon. Zapewnimy całą obsługę: od momentu zakupu przez umówienie terminu montażu po podpisanie umowy i aktywację usług. Zamiast stać w kolejkach operatora - ciesz się życiem! Co ważne: cała obsługa i wsparcie ze strony Pana Wybieraka nic nie kosztuje!

To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!

mobiRANK.pl

Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!

Paweł z Krakowa

Mówią o nas

  • UKE
  • Antyweb
  • Speedtest
  • Money.pl
  • WP