Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Televoice

Televoice - Internet domowy / stacjonarny - Opinie, aktualna oferta

Ocena
3.0
5
5
Televoice

Marka Televoice istnieje na krajowym rynku telekomunikacyjnym od 2001 roku. Obszarem działania obejmujemy całą Polskę. Dostarczamy rozwiązania telekomunikacyjne w zakresie obsługi połączeń głosowych jak i doradztwa w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych. Televoice Polska chce być dla swoich Klientów partnerem strategicznym w obszarze usług telekomunikacyjnych. Chcemy aby nasi Klienci docenili innowacyjność, elastyczność i kompleksowość naszych usług.

Zadzwoń do nas Telefon: 22 398 02 00 Telefon: 22 699 60 00

mniej więcej

Pomoc w wyborze oferty

Zostaw swój telefon a oddzwonimy i wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę!

Wpisz poprawny numer telefonu (9 cyfr)

Zaznacz zgodę

Dziękujemy!

Wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz doradca i pomoże w doborze najlepszej oferty

Pani Sylwia z Pana Wybieraka to chodząca cierpliwość. Znalazła tańszą ofertę w mojej lokalizacji. Nawet jeśli już sprawdzi się ceny przez samą porównywarkę warto też zadzwonić na infolinię - w moim przypadku okazało się, że właśnie wpadła nowa promocja, która dopiero zaczęła być uwzględniana.

Jagoda

Aktualne i przejrzyste oferty od operatorów, wraz z cenami pakietów, dla podanego adresu. Łatwo można sprawdzić co będzie dla nas najkorzystniejsze.

Aleksander

Oferty w porównywarce są zgodne z opisem. Po wybraniu oferty telefon w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia. Termin instalacji ustalony przez miłą Panią odbył się tak jak było umówione. Dodatkowy gadżet w postaci bonu za skorzystanie z oferty, po weryfikacji, również otrzymałem. Nie mam żadnych zastrzeżeń, oby więcej firm miało takie podejście do klienta. Jeśli ktoś nie chce tracić czasu na poszukiwania i użeranie się bezpośrednio z operatorami z czystym sumieniem POLECAM :)

Czytając inne opinie doszedłem do wniosku, że niektórzy myślą, że Pan Wybierak przyjdzie i im zainstaluje usługę ;) to jednak tak nie działa. Większość pretensji moim zdaniem nieuzasadniona.

Ogólnie: szybko, sprawnie bez zbędnych formalności.

Adam

Dzwoniąc na infolinię trzeba czasami uzbroić się trochę w cierpliwość. Widać, że obsługują sporo osób, więc jeśli chce się porozmawiać z konsultantem, najlepiej wstrzelić się w godziny przedpołudniowe. Później zdarza się, że trzeba poczekać. Sama umowa na internet - bez uwag. Mieszkam w Bydgoszczy.

Paweł

Z perspektywy Poznania gdzie mieszkam sprawdzanie cen kablówek i operatorów to droga przez mękę, bo firmy mają niezły chaos i dzwoniąc do nich można się praktycznie niczego sensownego nie dowiedzieć. Tutaj udało się w sumie szybko sprawdzić oferty tak, żeby połączyć kilka usług w jednym pakiecie. To ma sens.

Mikołaj

Mówią o nas

  • UKE
  • Antyweb
  • Speedtest
  • Money.pl
  • WP