Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%

Play

Play - Opinie, aktualna oferta

Ocena
2.1
5
79

Play jest siecią telefonii komórkowej, której operatorem jest P4. Świadczy usługi w trzech systemach – abonamentowym, na kartę (prepaid) i mieszanym. W skład oferty wchodzą następujące usługi : telefonia komórkowa (abonament, karta, mix), telefonia stacjonarna, Internet mobilny, Internet domowy LTE w usłudze NetBOX, Internet przenośny, inteligentny dom oraz telewizja mobilna Play NOW. Play oferuje swoje usługi dla klientów indywidualnych oraz małych, średnich i dużych firm.


Kontakt do Play : Infolinia 790 500 500

mniej więcej

Zostaw swoją opinię na temat operatora Play

Znasz operatora Play? Chcesz zapytać o opinię na temat Play lub podzielić się własnymi doświadczeniami dotyczącymi korzystania z usług Play, napisz poniżej.

  • 2020-12-14 Sebastian

    Witam wszystkich, przestrzegam przed zakupem telefonów w sieci PLAY. Po raz 4 w rodzinie mamy problem z bezczelnym podejściem serwisu i braku odpowiedzialności za naprawiane telefony, uszkodzenia i brak odzewu.

    Tym razem oddaliśmy telefon marki apple iphone XS do salonu Play w Zabrzu Plac Teatralny 12 (market Platan). Oddaliśmy 09 września 2020 roku, mamy 14 grudnia 2020r a sprawa nadal nie jest rozwiązana a telefon leży już czwarty miesiąc w salonie. Oddałem telefon nie uszkodzony, idealny, posiadał tylko malusieńką ryskę w górnej części na ramce co potwierdza protokół spisany przez pracownika tego salonu oraz moje zdjęcia wykonane przy stanowisku obsługi klienta w salonie Play zarz przed oddaniem.

    Telefon wrócił z serwisu zdewastowany. Z każdej strony ramka poobijania, zarysowana. Salon Play oraz serwis umywają ręce a PLAY odsyła do salonu. Moja Kancelaria przygotowuje już pozew do Sądu.

    Dlatego też przestrzegam przed zakupem u nich jakiegokolwiek telefonu. Lepiej sobie wziąć telefon w jakimś markecie na raty i na to samo wyjdzie, czasami nawet taniej. A w Play tylko abonament, gdyż serwis jaki posiadają jest jedną wielką pomyłką. Podejście salonu również pozostawia wiele do życzenia.

  • 2020-12-03 Kuba Wrona

    Totalna porażka 2mb/s filmy tnie strony ładują sie kilka minuta Omijajcie szerokim łukiem.

  • 2020-12-01 YALP_CABEJ

    haha... 150mb/s? ja mam niby nieograniczoną prędkość a jest to 3-4mb/s, ciągłe problemy z zasięgiem i przerwy w dostawie internetu. Omijajcie szerokim łukiem. Ps. Zgaduje że dodanie tej opinii zajmie jakieś pół godziny

  • 2020-11-28 NIVITIM0

    to też zależy jak blisko masz nadajnik. Teraz będzie coraz więcej tego zasięgu, ponieważ Play inwestuje w nowe nadajniki 5G! 4G też będzie dzialalo. Tak u mnie ostatnio było - miałem w Orange i neta zero, obsługa klienta gada że nic nie mogą zrobić. Przeszliśmy do Play i jest zawaliscie!

  • 2020-11-28 NIVITIM0

    Play najlepsza sieć jaka może być! Netbox śmiga aż miło na 150mbps, a będzie śmigał jeszcze lepiej gdy na nadajniku włączą 5G (mój Netbox też jest 5G) obsługa klienta super! ZDECYDOWANIE POLECAM

  • 2020-11-23 Adam

    Tragedia. Rozmawiam z konsultantami. Co kolejny to inna wersja.
    Już chciałem olać temat, ale mój telefon został uszkodzony więc zdecydowałem się na przedłużenie. Kluczowym dla mnie warunkiem przedłużenia umowy, było wystawienie FV na kwotę którą płacę za urządzenie przy rozpoczęciu umowy (1.3k). Kilkukrotnie pytałem konsultantkę, czy będzie wystawiona FV. Lampka ostrzegawcza zapaliła mi się kiedy zapewniając mnie że będzie fakturka, chciała już zamówienie sfinalizować a ja jeszcze nie podałem danych firmy. Pytam co z tą fakturką, znów zapewnia że będzie, ja mówię że danych nie podałem a ona na to że jak była brana to dane będą ale że możemy potwierdzić. Potwierdziliśmy i będąc zapewniony że BĘDZIE FV, zgodziłem się na przedłużenie umowy.
    Dziś - przyjeżdża kurier, jest paczka, płacę 1300 PLN a w środku znajduję oczywiście... PARAGON, nie FV... Totalna porażka, nie polecam dla DG/JDG!

  • 2020-11-07 Stary lojalny uzytkownik

    Najlepsza siec w Polsce bardzo nieprofesjonalnie zajmuje sie klientami. Zero komunikacji. 2 tygodnie temu panowie serwisanci miedzy 12 a 14 mieli podlaczyc interent. Od dwoch tygodni play nie jest w stanie udzielic mi informacji dlaczego ich nie bylo I kiedy sie pojawia ponownie. Raz nawet na obsludze klienta Pan ktory mnie obslugiwal ze serwisant sie nie pojawil bo moze zawstydzil sie ta sytuacja nie pojawienia sie u mnie. Naprawde nigdy nie bylam tak absurdarnie obslugiwana. Potrzebuje interent do pracy na juz a oni z dnia na dzien mnie zbywaja w ten sprawie ze sie odezwa w sprawie kolejnego terminu.

  • 2020-11-03 user5252

    Katastrofalna jakość. Kupiłam od nich internet z umową na rok. 70 zł/ miesiąc. Ciągłe problemy z internetem, ale na szczęście umowa już dobiega końca - tak myślałam.

    Ale teraz wysłali maila, że zmieniają technologię i starsze modemy przestaną działać. Tak po prostu. Zdecydowałam się na umowę z nimi po sprawdzeniu tej usługi z kartą SIM kolegi i moim modemem - działało. Teraz mój modem przestanie działać w trakcie obowiązywania umowy.

    Piszą, że można się z nimi skontaktować i kupić nowy modem za 1 zł. Podany numer telefonu nie działa. Maila nie ma. Próbuję kilkukrotnie dodzwonić się do nich na numery obsługi klienta. Odpowiedź zawsze taka, że "oni o żadnym mailu nie wiedzą i nie bardzo rozumieją dlaczego taki mail w ogóle mógłby zostać wysłany". Łączą mnie z ludźmi ze sprzedaży, którzy wciskają mi nową umowę. Cyrk po prostu.

    Nigdy więcej Play.

  • 2020-05-12 Ernestyna G

    Oferty jezeli chodzi o telefony komórkowe jak zawsze macie najlepsze i najbardziej konkretne dla mnie. O to chodzi, ceny niskie, a wszystko naprawdę na poziomie.

  • 2018-11-29 Niezadowolona

    Nie nie nie i jeszcze raz nie! Nie dosc, ze polaczenia sa zrywane w trakcie dzwonienia (sprawdzane na 3 telefonach i 3 roznych kartach), to jeszcze zasieg LTE - miejscami tragedia. Maz ma tel w Plusie i tam gdzie ja nie mam LTE - on ma na lajcie. Wypisuje sie z Playa jak tylko mi sie skonczy umowa, czyli jeszcze pol roku meczarni:/

Oceń Play

Twój głos został zapisany

Jakość usług
Obsługa klienta
Ceny usług

Uzupełnij captchę

Pomoc w wyborze oferty

Zostaw swój telefon a oddzwonimy i wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę!

Wpisz poprawny numer telefonu (9 cyfr)

Zaznacz zgodę

Dziękujemy!

Wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz doradca i pomoże w doborze najlepszej oferty

Dlaczego Pan Wybierak?

Porównywarka usług i cen operatorów Pan Wybierak to rozwiązanie, które odpowie Ci na proste pytanie - jaka oferta na internet, telewizję czy telefon będzie najkorzystniejsza. Dlaczego warto skorzystać z możliwości jakie daje Pan Wybierak?

Bezpłatne doradztwo i obsługa

Tu nie ma żadnych gwiazdek czy ukrytych informacji - cały Pan Wybierak jest w pełni darmowy. Nie pobieramy żadnych opłat za konsultacje, doradztwo, porównania czy analizy. Zapewniamy Ci możliwość porównania ofert i ich wyboru w pełni za darmo - w ten sposób obsłużyliśmy już tysiące klientów. Dołącz do grona tych, którzy skorzystali - i zaoszczędzili pieniądze - dzięki Panu Wybierakowi.

Szybkie porównanie ofert

Koniec ze żmudnym analizowaniem propozycji ze strony operatorów. Pan Wybierak działa jak agregat zbierający precyzyjne dane od wszystkich wiodących firm na rynku telekomunikacyjnym. To zarówno duże krajowe marki jak i np. lokalne kablówki, które często zapewniają ograniczone terytorialnie promocje i atrakcyjne ceny usług. Tylko kompleksowe porównanie ich propozycji zapewni Ci pełen przegląd możliwości.

Precyzyjna analiza ofert

Pan Wybierak działa w oparciu o zawsze dokładne - i regularnie aktualizowane - warunki cenowe i promocyjne. To ważne: sprawdzając oferty na Panu Wybieraku masz pewność, że internet, telewizję, pakiet kablówki zawsze dostaniesz w przedstawionej przez operatora cenie. Nasz zespół codziennie weryfikuje ewentualne zmiany otrzymywane przez operatorów, co daje Ci idealne pole do porównań. A wiemy przecież, że w codziennym zabieganiu dbasz o to, by wyboru dokonać szybko i - co ważne - dobrze.

Szeroki zakres usług

Każdy z nas ma inne potrzeby. Singiel chce wyłącznie samego internetu, starsze małżeństwo nie wyobraża sobie życia bez telewizji z kablówki. Rodzina wymaga pakietu TV i internetu - najlepiej wspartego usługą Multiroom. Z kolei student potrzebuje sieci, ale najlepiej krótkoterminowej i bez zobowiązań. A wszyscy lubimy nowe smartfony i chętnie spoglądamy na to, co obecnie proponują operatorzy. Pan Wybierak zapewnia porównanie wszystkich tych ofert - i wiele, wiele więcej.

Nie tylko internet

Pan Wybierak działa nie tylko wirtualnie. Możliwość porównania cen i ofert zapewniamy zarówno przez internet jak i w inny sposób. Możesz zadzwonić w tej sprawie do naszego call center i biura w Warszawie przy ul. Żelaznej. Możesz do nas napisać - zarówno przez e-mail jak i nawet list tradycyjny. Zapewniamy doradztwo i analizę ofert w Twojej lokalizacji w każdy dogodny dla Ciebie sposób. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz.

Sprawdzenie Twojej lokalizacji

System wdrożony przez Pana Wybieraka daje nam szczególne możliwości: sprawdzenie ofert w Twojej dokładnej lokalizacji. Wykorzystując naszą porównywarkę usług możesz zweryfikować, jacy operatorzy zapewniają internet czy telewizję - lub ich pakiet - dokładnie pod Twoim adresem. Dom, nowoczesne osiedle czy blok, Warszawa czy Podlasie lub Podkarpacie - gdziekolwiek mieszkasz, Pan Wybierak wie, na jakich dostawców możesz liczyć.

Atrakcyjne gratisy

Wystarczy, że skorzystasz z pomocy Pana Wybieraka i złożysz zamówienie na określone usługi telekomunikacyjne, a dostaniesz od nas prezent. Bon do wykorzystania w sieci Empik, kod rabatowy na posiłek zamawiany przez Pyszne.pl, inne okazjonalne rozwiązania – pomysłów i propozycji jest sporo. Wystarczy, że przejrzysz wszystkie oferty na internet, telewizję czy telefonię, a zauważysz z pewnością te wyróżnione gratisami od ekipy Pana Wybieraka.

Od analizy po finalizację

Nie masz czasu na załatwianie formalności? Oszczędzaj swój cenny czas! Gdy się z nami skontaktujesz chętnie porównamy dla Ciebie oferty - możesz to również zrobić sam, przez internet. Znajdziesz idealną? Świetnie! Wystarczy, że zamówisz ją online przez Pana Wybieraka - lub kontaktując się z naszym działem obsługi - a wszystko załatwimy za Ciebie. Wystarczy, że podasz nam jedynie jakie rozwiązanie chcesz wdrożyć - internet, TV czy telefon. Zapewnimy całą obsługę: od momentu zakupu przez umówienie terminu montażu po podpisanie umowy i aktywację usług. Zamiast stać w kolejkach operatora - ciesz się życiem! Co ważne: cała obsługa i wsparcie ze strony Pana Wybieraka nic nie kosztuje!

To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!

mobiRANK.pl

Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!

Paweł z Krakowa

Mówią o nas

  • UKE
  • Antyweb
  • Speedtest
  • Money.pl
  • WP