Aktualności

Platforma Canal+ już oficjalna – zastąpiła nc+

canal+ NC+ platforma canal+

Platforma Canal+ – to nowa nazwa dobrze znanego już nc+. Zmiana nazewnictwa to przede wszystkim środek mający wzmocnić pozycję marki w coraz ostrzejszej rywalizacji operatorów. Co zmiana nc+ w platformę Canal+ oznacza dla klientów?

Zaskakująco niewiele – to raczej kwestia przyzwyczajenia (np. do nowego nazewnictwa) niż rewolucji w ofercie. Platforma Canal+ oznacza bowiem m.in.:

  • nowy logotyp
  • nowy adres internety – Platforma Canal+ to canalplus.pl
  • nieznaczne odświeżenie grafiki użytkowej.

nc+ i Canal+ są pod względem wizualnym bardzo zbliżone. Dla klientów będzie to więc raczej eweolucja niż rewolucja. Należy jednak zwrócić na to uwagę w kontekście np. rachunków za telewizję.

Zobacz: nowe promocje od platformy Canal+ związane ze zmianą nazwy

Platforma Canal+ zamiast nc+

Canal+ ogłasza zmianę nazwy i pożegnanie z nc+ jako „wielkie bum!” – dla rynku i klienta oznaczać będzie jednak relatywnie niewiele

Skąd zmiany marki, która już na dobre znalazła miejsce w świadomości masowego klienta? Oferta nc+ odczuwała coraz większą presję ze strony konkurencji – rebranding zawsze pomocny jest w odświeżeniu marketingowym. Dodatkowo pozwala na ujednolicenie przekazu. Po latach, gdy polskie kablówki oferowały Canal+ – i robią to do dziś – klienci miewają problemy z rozróżnieniem propozycji. Oferty nc+ myliły się z samym Canal+ i odwrotnie; uporządkowanie pozwoli nieco powstrzymać komunikacyjny chaos.
Tak można też rozumieć słowa Piotra Kaniowskiego, rzecznika Platformy Canal+. Mówi on o „zmianie wizrunkowej, dzięki której można lepiej korzystać z siły międzynarodowej marki Canal+”. Nic dodać, nic ująć: o ile nc+ można było traktować nieco jako wizerunkowy eksperyment w skali Polski, Canal+ to od lat telewizyjna marka klasy premium.

Kampania reklamowa Canal+

Zmiany oznaczają dla klientów nie tylko nowe oferty promocyjne. Rebranding – formalnie nie wiążący się z żadnymi zmianami dla klientów – wsparty jest kampanią informującą zarówno o zmianie nazwy jak i akcjach promocyjnych na telewizję. Szczegółowe informacje znajdują się m.in. w serwisie PanWybierak.pl w szczegółach ofertowych.

Historia nc+ a marka Canal+

Powstanie marki, która teraz przechodzi – stopniowo, bo pozostanie jeszcze w świadomości klientów – do historii wiąże się z 2013 r. Wtedy doszło do połączenia spółek ITI Neovision, właściciela platformy N oraz Canal+ – właściciela Cyfry+. Towarzyszyło temu niemałe zamieszanie – klienci nie do końca akceptowali ruch obu stron. Obecnie nc+ jawił się jako operator celujący swoją ofertą głównie w sektor premium – oferując wysokiej jakości kanały m.in. sportowe. Gruba abonentów nc+ to ok. 2,1 mln abonentów.

Naszym zdaniem. Czy to zmiana, która ma sens?

Naszym zdaniem – tak. Rebranding w branży telekomunikacyjnej bywa ryzykowny, ale tu siła skojarzeń obu podmiotów jest bardzo mocna. Prowadzi do uporządkowania – oferty są bardziej spójne i przejrzyste. Likwiduje więc np. problem odbiorców, którzy – mając przykładowy dostęp do Canal+ w kablówce – zakładali, że niezbędny jest im do tego antena satelitarna i umowa na nc+. W ten sposób marka dąży do uproszczenia komunikatu, co – w coraz większym natłoku ofert i propozycji operatorów – jest zawsze wartościowym rozwiązaniem.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Najnowsze artykuły

netia oferty

Więcej TV dla klientów Netii. Na dodatek ciekawa współpraca z Disney+

Abonenci usług telewizyjnych Netii, w zależności od posiadanego pakietu, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 16…

internet revolut

Internet od Revolut, czyli jak działać będzie karta eSIM w roamingu

Revolut, wiodący fintech znany z innowacyjnych rozwiązań płatniczych, prezentuje kolejną nowość – kartę eSIM dedykowaną dla swoich…

hbo max

Max odsłania karty. Będzie dwa razy większy niż HBO. Ale będą reklamy

W czerwcu bieżącego roku polski rynek usług streamingowych wzbogaci się o nowego, potężnego gracza – platformę Max, która…

Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%

Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów

Panwybierak.pl to porównywarka ofert dostawców Internetu, telewizji i telefonu. W jednym miejscu porównasz najlepsze oferty dostępne w Twoim budynku. Zamawiając na panwybierak.pl nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, ustalimy dla Ciebie dogodny i szybki termin bezpłatnej dostawy usług i umowy.

testimonial.author

To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!

mobiRANK.pl
testimonial.author

Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!

Paweł z Krakowa

Mówią o nas

  • UKE
  • antyweb logo
  • speedtest logo
  • money logo
  • wirtualna polska