Platforma Canal+ już oficjalna – zastąpiła nc+
3 września 2019

Platforma Canal+ – to nowa nazwa dobrze znanego już nc+. Zmiana nazewnictwa to przede wszystkim środek mający wzmocnić pozycję marki w coraz ostrzejszej rywalizacji operatorów. Co zmiana nc+ w platformę Canal+ oznacza dla klientów?
Zaskakująco niewiele – to raczej kwestia przyzwyczajenia (np. do nowego nazewnictwa) niż rewolucji w ofercie. Platforma Canal+ oznacza bowiem m.in.:
- nowy logotyp
- nowy adres internety – Platforma Canal+ to canalplus.pl
- nieznaczne odświeżenie grafiki użytkowej.
nc+ i Canal+ są pod względem wizualnym bardzo zbliżone. Dla klientów będzie to więc raczej eweolucja niż rewolucja. Należy jednak zwrócić na to uwagę w kontekście np. rachunków za telewizję.
Zobacz: nowe promocje od platformy Canal+ związane ze zmianą nazwy
Platforma Canal+ zamiast nc+

Skąd zmiany marki, która już na dobre znalazła miejsce w świadomości masowego klienta? Oferta nc+ odczuwała coraz większą presję ze strony konkurencji – rebranding zawsze pomocny jest w odświeżeniu marketingowym. Dodatkowo pozwala na ujednolicenie przekazu. Po latach, gdy polskie kablówki oferowały Canal+ – i robią to do dziś – klienci miewają problemy z rozróżnieniem propozycji. Oferty nc+ myliły się z samym Canal+ i odwrotnie; uporządkowanie pozwoli nieco powstrzymać komunikacyjny chaos.
Tak można też rozumieć słowa Piotra Kaniowskiego, rzecznika Platformy Canal+. Mówi on o „zmianie wizrunkowej, dzięki której można lepiej korzystać z siły międzynarodowej marki Canal+”. Nic dodać, nic ująć: o ile nc+ można było traktować nieco jako wizerunkowy eksperyment w skali Polski, Canal+ to od lat telewizyjna marka klasy premium.
Kampania reklamowa Canal+
Zmiany oznaczają dla klientów nie tylko nowe oferty promocyjne. Rebranding – formalnie nie wiążący się z żadnymi zmianami dla klientów – wsparty jest kampanią informującą zarówno o zmianie nazwy jak i akcjach promocyjnych na telewizję. Szczegółowe informacje znajdują się m.in. w serwisie PanWybierak.pl w szczegółach ofertowych.
Historia nc+ a marka Canal+
Powstanie marki, która teraz przechodzi – stopniowo, bo pozostanie jeszcze w świadomości klientów – do historii wiąże się z 2013 r. Wtedy doszło do połączenia spółek ITI Neovision, właściciela platformy N oraz Canal+ – właściciela Cyfry+. Towarzyszyło temu niemałe zamieszanie – klienci nie do końca akceptowali ruch obu stron. Obecnie nc+ jawił się jako operator celujący swoją ofertą głównie w sektor premium – oferując wysokiej jakości kanały m.in. sportowe. Gruba abonentów nc+ to ok. 2,1 mln abonentów.
Naszym zdaniem. Czy to zmiana, która ma sens?
Naszym zdaniem – tak. Rebranding w branży telekomunikacyjnej bywa ryzykowny, ale tu siła skojarzeń obu podmiotów jest bardzo mocna. Prowadzi do uporządkowania – oferty są bardziej spójne i przejrzyste. Likwiduje więc np. problem odbiorców, którzy – mając przykładowy dostęp do Canal+ w kablówce – zakładali, że niezbędny jest im do tego antena satelitarna i umowa na nc+. W ten sposób marka dąży do uproszczenia komunikatu, co – w coraz większym natłoku ofert i propozycji operatorów – jest zawsze wartościowym rozwiązaniem.

Miłośnik wszystkiego, co związane z nowymi technologiami. Kiedyś konsultant w branży telko; dziś działający głównie w sferze oprogramowania, a przy okazji niezmiennie zafascynowany wszystkim, co dotyczy technologii mobilnych oraz znaczenia internetu w codzienności.
Najnowsze artykuły

Orange na światłowód wydał już, bagatela, aż 4 miliardy złotych
Podsumowanie inwestycji Orange Polska w ramach POPC: ponad 400 tys. domów i 3 tys. szkół w zasięgu światłowodu.

Uruchomiłem w domu Google Home i byłem sceptykiem. Jestem zachwycony!
Google Home dla niektórych to utrata prywatności w domu i nadmiar technologicznego świata w miejscu, gdzie chce się odpocząc.

Jakich rzeczy nie będzie można zwrócić po zakupie przez internet?
Kupując produkty online, nie zawsze jesteśmy pewni, jak produkt będzie prezentować się na żywo oraz czy spełni…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!