Aktualności

Platforma Canal+ już oficjalna – zastąpiła nc+

canal+ NC+ platforma canal+

Platforma Canal+ – to nowa nazwa dobrze znanego już nc+. Zmiana nazewnictwa to przede wszystkim środek mający wzmocnić pozycję marki w coraz ostrzejszej rywalizacji operatorów. Co zmiana nc+ w platformę Canal+ oznacza dla klientów?

Zaskakująco niewiele – to raczej kwestia przyzwyczajenia (np. do nowego nazewnictwa) niż rewolucji w ofercie. Platforma Canal+ oznacza bowiem m.in.:

  • nowy logotyp
  • nowy adres internety – Platforma Canal+ to canalplus.pl
  • nieznaczne odświeżenie grafiki użytkowej.

nc+ i Canal+ są pod względem wizualnym bardzo zbliżone. Dla klientów będzie to więc raczej eweolucja niż rewolucja. Należy jednak zwrócić na to uwagę w kontekście np. rachunków za telewizję.

Zobacz: nowe promocje od platformy Canal+ związane ze zmianą nazwy

Platforma Canal+ zamiast nc+

Canal+ ogłasza zmianę nazwy i pożegnanie z nc+ jako “wielkie bum!” – dla rynku i klienta oznaczać będzie jednak relatywnie niewiele

Skąd zmiany marki, która już na dobre znalazła miejsce w świadomości masowego klienta? Oferta nc+ odczuwała coraz większą presję ze strony konkurencji – rebranding zawsze pomocny jest w odświeżeniu marketingowym. Dodatkowo pozwala na ujednolicenie przekazu. Po latach, gdy polskie kablówki oferowały Canal+ – i robią to do dziś – klienci miewają problemy z rozróżnieniem propozycji. Oferty nc+ myliły się z samym Canal+ i odwrotnie; uporządkowanie pozwoli nieco powstrzymać komunikacyjny chaos.
Tak można też rozumieć słowa Piotra Kaniowskiego, rzecznika Platformy Canal+. Mówi on o “zmianie wizrunkowej, dzięki której można lepiej korzystać z siły międzynarodowej marki Canal+”. Nic dodać, nic ująć: o ile nc+ można było traktować nieco jako wizerunkowy eksperyment w skali Polski, Canal+ to od lat telewizyjna marka klasy premium.

Kampania reklamowa Canal+

Zmiany oznaczają dla klientów nie tylko nowe oferty promocyjne. Rebranding – formalnie nie wiążący się z żadnymi zmianami dla klientów – wsparty jest kampanią informującą zarówno o zmianie nazwy jak i akcjach promocyjnych na telewizję. Szczegółowe informacje znajdują się m.in. w serwisie PanWybierak.pl w szczegółach ofertowych.

Historia nc+ a marka Canal+

Powstanie marki, która teraz przechodzi – stopniowo, bo pozostanie jeszcze w świadomości klientów – do historii wiąże się z 2013 r. Wtedy doszło do połączenia spółek ITI Neovision, właściciela platformy N oraz Canal+ – właściciela Cyfry+. Towarzyszyło temu niemałe zamieszanie – klienci nie do końca akceptowali ruch obu stron. Obecnie nc+ jawił się jako operator celujący swoją ofertą głównie w sektor premium – oferując wysokiej jakości kanały m.in. sportowe. Gruba abonentów nc+ to ok. 2,1 mln abonentów.

Naszym zdaniem. Czy to zmiana, która ma sens?

Naszym zdaniem – tak. Rebranding w branży telekomunikacyjnej bywa ryzykowny, ale tu siła skojarzeń obu podmiotów jest bardzo mocna. Prowadzi do uporządkowania – oferty są bardziej spójne i przejrzyste. Likwiduje więc np. problem odbiorców, którzy – mając przykładowy dostęp do Canal+ w kablówce – zakładali, że niezbędny jest im do tego antena satelitarna i umowa na nc+. W ten sposób marka dąży do uproszczenia komunikatu, co – w coraz większym natłoku ofert i propozycji operatorów – jest zawsze wartościowym rozwiązaniem.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Najnowsze artykuły

Jak działa Multiroom? Oto duży atut ofert operatorów

Multiroom to technologia, która rozwiązuje problem kilku interesujących programów w telewizji równocześnie. Operatorzy wprowadzają tę opcję…

Nowa promocja Netii: szybszy internet w cenie zdecydowanie tańszego

Netia to kolejny operator, który tej wiosny podkreśla, jakie korzyści mogą wiązać się z przejścia na wyższą…

8 błędów, które sprawiają, że bateria smartfona rozładowuje się za szybko

Choć producenci smartfonów kładą bardzo duży nacisk na to, by podwyższać ich żywotność, niezmiennym problemem pozostaje łatwo…

Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%

Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów

Panwybierak.pl to porównywarka ofert dostawców Internetu, telewizji i telefonu. W jednym miejscu porównasz najlepsze oferty dostępne w Twoim budynku. Zamawiając na panwybierak.pl nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, ustalimy dla Ciebie dogodny i szybki termin bezpłatnej dostawy usług i umowy.

testimonial.author

To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!

mobiRANK.pl
testimonial.author

Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!

Paweł z Krakowa

Mówią o nas

  • antyweb logo
  • speedtest logo
  • money logo