Netia rusza z nową kampanią. Światłowód nawet przez pół roku za darmo
14 lutego 2025

Netia nie zwalnia tempa i rozpoczyna nową kampanię promocyjną, w której klienci mogą skorzystać z superszybkiego internetu światłowodowego nawet przez 6 miesięcy bez opłat. Promocja obejmuje zarówno samodzielny internet, jak i pakiety z telewizją oraz dostępem do platform streamingowych, takich jak Disney+ czy Max.
To wyjątkowa okazja dla tych, którzy chcą cieszyć się niezawodnym łączem o prędkości do 2 Gb/s, a przy okazji zaoszczędzić.
Internet światłowodowy z 6-miesięcznym okresem za 0 zł
Nowa kampania Netii, której motywem przewodnim jest „olimpijska” komunikacja marketingowa, to kolejna odsłona działań operatora promujących szybkie łącza w technologii światłowodowej. Oferta skierowana jest do klientów znajdujących się w zasięgu sieci własnej Netii i gwarantuje atrakcyjne ceny po zakończeniu półrocznego okresu bez opłat.
Po upływie 6 miesięcy użytkownicy będą mogli korzystać z internetu o prędkości do 1 Gb/s za 65 zł miesięcznie, a opcja do 2 Gb/s (z wysyłaniem danych na poziomie do 1 Gb/s – co jest jednym z najwyższych standardów wśród ogólnopolskich dostawców) będzie kosztować 80 zł miesięcznie.
Oferta obejmuje również pakiety łączące internet światłowodowy z telewizją oraz dostępem do popularnych platform streamingowych. Przykładowo, zestaw światłowodu do 1 Gb/s z telewizją 4K i dostępem do wybranego serwisu VoD – Disney+ lub Max – można mieć już od 100 zł miesięcznie (w wariancie M obejmującym 103 kanały telewizyjne). Warto jednak pamiętać, że po upływie okresu zobowiązania (czyli od 25. miesiąca) ceny abonamentu wzrosną o 10 zł miesięcznie.
Intensywna kampania reklamowa Netii
Aby skutecznie dotrzeć do klientów, Netia przygotowała szeroko zakrojoną kampanię reklamową obejmującą różne kanały komunikacyjne. Spoty promujące ofertę emitowane są już na YouTube, TikToku oraz w serwisach należących do Meta. W ramach kampanii telewizyjnej, która potrwa od 17 lutego do 30 marca, reklamy można zobaczyć na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery.
Dodatkowo Netia stawia na promocję w przestrzeni miejskiej – reklamy z charakterystycznym motywem „bogini Netii” pojawią się na tyłach autobusów w kilkunastu miastach. To kolejna odsłona kampanii wizualnej, która już wcześniej wzbudziła zainteresowanie odbiorców i nadała marce unikalny, rozpoznawalny charakter.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Content Invest (wcześniej Red8) z Grupy Dentsu, natomiast zakupem mediów zajmują się domy mediowe Iprospect (Grupa Dentsu) oraz Essencemediacom, odpowiedzialny za działania online.
Netia – innowacyjność i nowoczesne technologie
Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, należący do Grupy Polsat Plus. Dzięki rozbudowanej infrastrukturze i nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym, firma oferuje szeroką gamę usług internetowych, telewizyjnych i multimedialnych.
Klienci biznesowi mogą skorzystać z rozwiązań obejmujących m.in. zaawansowane usługi dostępu do internetu, transmisję danych, komunikację głosową oraz zintegrowane systemy IT w ramach NetiaNext. Firma intensywnie rozwija także swoje kompetencje w zakresie chmury obliczeniowej oraz cyberbezpieczeństwa – jej Security Operation Center (SOC) zapewnia zaawansowaną ochronę przed zagrożeniami w sieci.


Miłośnik wszystkiego, co związane z nowymi technologiami. Kiedyś konsultant w branży telko; dziś działający głównie w sferze oprogramowania, a przy okazji niezmiennie zafascynowany wszystkim, co dotyczy technologii mobilnych oraz znaczenia internetu w codzienności.
Powiązane artykuły

Play podkręca tempo. Światłowód do 8 Gb/s dla klientów indywidualnych i firm
Internet światłowodowy z 6-miesięcznym okresem…

Duża zmiana na rynku – ścisła współpraca Orange i CANAL+. Co to oznacza?
Internet światłowodowy z 6-miesięcznym okresem…

8 Gb/s! Dlaczego nowy światłowód od Play kusi, choć cena nie należy do niskich?
Internet światłowodowy z 6-miesięcznym okresem…
Najnowsze artykuły

Eutelsat na ustach Europejczykówk. Kontynentalny Starlink czy jednak nie ta liga?
Internet światłowodowy z 6-miesięcznym okresem…

Co zrobić, jeśli Canal+ dezaktywuje kartę dostępu do usług TV?
Internet światłowodowy z 6-miesięcznym okresem…

30 lat CANAL+! Z tej okazji ciekawa promocja na ofertę telewizji
Internet światłowodowy z 6-miesięcznym okresem…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!