2 grosze miesięcznie za dwa kanały Polsatu. Nowa koncepcja Multimediów?
3 stycznia 2021
Multimedia Polska chce uspokoić nastroje klientów wokół informacji dotyczącej kanałów Polsat. Podkreśla, że kanały Polsatu pozostaną w jej ofercie. Będą miały jednak status niegwarantowanych. Pojawia się również nowy pomysł. Klienci Multimediów Polska otrzymują deklaracje o tym, że z dwóch wskazanych kanałów mogliby korzystać za symboliczne dwa grosze miesięcznie.
To efekt sporego zamieszania, jakie powstało w grudniu. Wtedy Multimedia Polska poinformowały, że wraz z nowym rokiem znikną z oferty kanały z grupy kanałów Polsatu. Wyjątkiem byłyby te, które funkcjonują w oparciu o zasadę must carry, must offer – podstawowe TV4 i Polsat. Wątpliwości pojawiły się jednak wokół innych – m.in. Polsatu Sport oraz TV6 czy Super Polsat, Polo TV czy Eska TV. Później Multimedia Polska sprecyzowały, że nie chodzi o całkowite wyłączenie kanałów z oferty, ale nadanie im statusu niegwarantowanych. W ten sposób firma chce zareagować na politykę Polsatu jako nadawcy. Firma podniosła znacząco opłaty dla operatorów – ci stanęli więc wobec dylematu: wdrożyć je w swoje koszty czy przerzucić na klientów ostatecznych? Pojawiła się też lista programów, którymi Multimedia miałyby zamienić dotychczasowe, związane z Polsatem.
Irytacja klientów Multimediów Polska
Zmiana propozycji ofertowej sprawiła, że klienci Multimediów otrzymali możliwość rozwiązania swoich umów bez żadnych kar regulaminowych. To ponownie spowodowało zamieszanie. Klienci – tak jak w Gorzowie – ustawiali się masowo przez Biurami Obsługi Klienta. Irytację widać było również na forach internetowych. W mediach społecznościowych firmy pojawiły się komentarze dotyczące kontaktu z firmą – zarówno ws. zgłoszenia awarii jak i konsultacji ws. umowy:
Dodzwonić się do Multimedia Polska jest nieosiągalne dla zwykłego śmiertelnika… Usterka od 2 (słownie dwóch dni) bawi się w najlepsze. (…). Kablówka ledwo co, internet stacjonarny jest stabilny jak Madka z bombelkiem gdy się dowie, że likwidują pińset plus. Cyrk na kółkach.
(…) Nikt się nie odezwał do mnie po pisemnej prośbie i kilku próbach dodzwonienia.Raz nawet się udało dodzwonić, ale miła pani przerwała rozmowę i niczego nie załatwiłem.Próby kontaktu podjąłem kilka dni przed Świętami.
Podpisz umowę i nigdy z niej Multimedia Polska nie da Ci się wycofać. Infolinia 3 h… – stwierdził jeden z użytkowników. – Robicie sobie jaja z klientów!!!!! Nie ma możliwości kontaktu z Wami!! Tel. 244 244 244 nie odpowiada, czat zapchany, a jak napiszesz konkretne pytanie nie otrzymasz odp., formularz kontaktowy jak wpisujesz tekst wiadomości nie widzi tekstu i w związku z tym nie można go wysłać!!!!! Do tego klienci cały dzień stoją w kolejkach przed waszymi biurami i głównie są to ludzie starsi narażeni na zakażenia!!!
Multimedia precyzją: od 1 stycznia kanały nadal będą
Być może nieco spokoju w sprawie zapanuje po kolejnych deklaracjach firmy. Zapowiedziała, że kanały z grupy Polsat od 1 stycznia będą miały status programów niegwarantowanych. Nie oznacza to, że automatycznie nie będzie ich na ekranach.
Rzeczywiście – w nowym roku bezproblemowo można było w Multimediach zobaczyć zarówno kanały muzyczne jak i np. transmisje w Polsat Sport. Status stacji niegwarantowanych wskazuje, że zmiana dotyczy jedynie sposobu usunięcia kanałów. Można to zrobić z każdym momencie bez konieczności zgody klientów – wystarczy do tego informacja.
2 grosze za kanały w Multimediach?
Również w mediach społecznościowych pojawiają się wątki dotyczące deklaracji, jakie klienci słyszą po kontaktach z infolinią Multimediów. Ważny jest tu wątek 2 groszy. Jeden z klientów pisze:
Miła obsługa wytłumaczyła mu, że Polsaty zostają do końca lutego a później może sobie wybrać dwa, które będzie miał za 2 grosze za kanał. Początkiem nowego roku mają myśleć nad paczką polsatowską.
Inna z osób otrzymała podobny komunikat:
To samo info dostałem dziś na infolinii, tyle że mnie miła Pani obiecała dwa wybrane kanały za 2 grosze czyli po groszu za sztukę. Można się już zapisywać przez infolinię na rozmowę w styczniu kiedy będą oddzwaniać i finalizować temat.
Być może będzie to idealne rozwiązanie problemu.
Miłośnik wszystkiego, co związane z nowymi technologiami. Kiedyś konsultant w branży telko; dziś działający głównie w sferze oprogramowania, a przy okazji niezmiennie zafascynowany wszystkim, co dotyczy technologii mobilnych oraz znaczenia internetu w codzienności.
Powiązane artykuły
Światłowód 1 Gb/s z TV4K w Netii – z dodatkami! – można mieć za 110 zł miesięcznie
Irytacja klientów Multimediów Polska…
SIMulator internet od T-Mobile, czyli właściwie… co? Oto, jak działa w praktyce
Irytacja klientów Multimediów Polska…
W T-Mobile internet mobilny bez limitu szybkości. Kto może z tego skorzystać?
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Najnowsze artykuły
W Play idzie nowe. Play Box TV zamiast dotychczasowych dekoderów
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Vectra uruchamia promocję na Black Week. Światłowód nawet połowę taniej
Irytacja klientów Multimediów Polska…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!