arrow-down arrow-right-alt arrow-up arrows chevron-down-alt chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close compare download face-sad face-smile filter grid-classic grid-table info internet lock mail mail2 marker minus ok package packages phone phone2 ping play plus-alt plus remove sort-asc sort-desc speed tel time tv-alt tv-match tv upload user arrow-down arrow-right-alt arrow-up arrows chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close compare face-sad face-smile filter info internet mail marker minus ok package packages phone plus-alt plus remove sort-asc sort-desc speed tel time tv-alt tv-match tv user

Porównaj oferty operatorów dostępnych w Twoim budynku - oszczędź nawet 50%

Wybierz rodzaj usługi

Wpisz nazwę miasta

Wpisz nazwę ulicy

Wpisz numer budynku

Dlaczego mam podać adres?
powrót do listy
Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat

Ocena dostawcy

3,5

Cyfrowy Polsat jest największą satelitarną platformą cyfrową w Polsce i świadczy  następujące usługi : Telewizja satelitarna, telewizja mobilna, telewizję internetowa IPLA, Internet domowy w technologii LTE , telefonia komórkowa. Telewizji satelitarna Cyfrowego Polsatu jest dostępna w każdym miejscu w Polsce. Do odbioru satelitarnej telewizji potrzebny jest dekodera operatora oraz antena satelitarną z konwerterem. Usługa Internetu domowego  LTE Cyfrowego Polsatu świadczona jest za pomocą zestaw Internetu domowego składającego się z modemu zewnętrznego LTE oraz domowego routera z wbudowanym Wi-Fi. Dzięki zewnętrznej antenie znacząco poprawia się jakość oraz zasięg odbioru sygnału LTE co przekłada prędkość oraz stabilność działania usługi. Cyfrowy Polsat posiada szereg usług dodatkowych takich jak pakiety Premium Polsat Sport, HBO, Eleven , telewizję mobilną poprzez serwis Cyfrowy Polsat Go oraz domową wypożyczalnię filmów VOD. Cyfrowy Polsat oferuje zniżki na swoje usługi w ramach programu oszczędnościowego smartDOM.  W skład programu bonifikat wchodzą następujące usługi: Telewizja, Telefon, Internet, PlusBank, Ubezpieczenia, Prąd, AGD, Monitoring, Gaz. 


Kontakt do Cyfrowego Polsatu : Infolinia  222 127 222

Sprawdź oferty operatora Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat jest największą satelitarną platformą cyfrową w Polsce i świadczy  następujące usługi : Telewizja satelitarna, telewizja mobilna, telewizję internetowa IPLA, Internet domowy w technologii LTE , telefonia komórkowa. Telewizji satelitarna Cyfrowego Polsatu jest dostępna w każdym miejscu w Polsce. Do odbioru satelitarnej telewizji potrzebny jest dekodera operatora oraz antena satelitarną z konwerterem. Usługa Internetu domowego  LTE Cyfrowego Polsatu świadczona jest za pomocą zestaw Internetu domowego składającego się z modemu zewnętrznego LTE oraz domowego routera z wbudowanym Wi-Fi. Dzięki zewnętrznej antenie znacząco poprawia się jakość oraz zasięg odbioru sygnału LTE co przekłada prędkość oraz stabilność działania usługi. Cyfrowy Polsat posiada szereg usług dodatkowych takich jak pakiety Premium Polsat Sport, HBO, Eleven , telewizję mobilną poprzez serwis Cyfrowy Polsat Go oraz domową wypożyczalnię filmów VOD. Cyfrowy Polsat oferuje zniżki na swoje usługi w ramach programu oszczędnościowego smartDOM.  W skład programu bonifikat wchodzą następujące usługi: Telewizja, Telefon, Internet, PlusBank, Ubezpieczenia, Prąd, AGD, Monitoring, Gaz. 


Kontakt do Cyfrowego Polsatu : Infolinia  222 127 222

Twój głos został zapisany

Oceń operatora Cyfrowy Polsat

Podziel się z nami opinią na temat operatora Cyfrowy Polsat. Twoja opinia będzie uwzględniona w średniej ocenie

Jakość usług
Obsługa klienta
Ceny usług

(komentarze nie są publikowane, mogą być przekazane bezpośrednio operatorom)

Uzupełnij captchę

Zostaw swoją opinię

Znasz operatora Cyfrowy Polsat? Chcesz zapytać o opinię na temat Cyfrowy Polsat lub podzielić się własnymi doświadczeniami dotyczącymi korzystania z usług Cyfrowy Polsat, napisz poniżej.

  • 2018-12-13 jakodo

    Mamy umowę o 4 lat. Awarii nie było. Minusy? Chcielibyśmy lepszej ceny.
    Mamba - to normalna polityka. Na przyszłość: przeciągajcie jak najdłużej przedłużenie umowy.
    Powinni wam zaproponować coś więcej. tak samo jest przy komórkach.

  • 2018-11-29 Mamba

    No niestety - to moloch i raczej im nie zalezy na pojedynczym kliencie:/ Widac to przy przedluzaniu umowy - nowi klienci maja lepsza oferte, niz juz 'starzy' - dlatego moi rodzice zrezygnowali z Cyfrowego Polsatu.

  • 2018-11-23 agula

    Na minus na pewno to,ze telewizja mi sie zawieszała. Dwa razy był u mnie pracownik firmy ale nie potrafił niczego naprawić. Poza tym nie byłam zadowolona z działania internetu. Sama oferta cenowo dobra ale co z tego jak praktyczne nie mogłam z tego korzystać :(

    Wymówiłam umowę, na plus na pewno było to, że z wymówieniem umowy problemów nie robili. Nic mnie to równiez nie kosztowalo (dodam, ze wymówiłam w tych 14 dniach).

  • 2018-11-21 Kaola

    Odnosnie dekoderow - moj sie zawiesil juz kilkanascie razy - oczywiscie serwis zaleca...restart i tyle:/ No i te ceny za pakiety sportowe:/

  • 2018-11-14 Sonia Zwierzyk

    Ja niestety nie polecam. Zostałam bardzo źle potraktowana. Mam wrażenie, że celowo wprowadzają w błąd, co do warunków korzystania z oferty i wszelkich płatności. Ponadto dekodery się blokują kilka razy dziennie.

  • 2018-11-13 Nikola Małek

    Ja niestety nie polecam. Zostałam bardzo źle potraktowana przez Cyfrowy Polsat. Mam wrażenie, że celowo wprowadzają w błąd, co do warunków korzystania z oferty i wszelkich płatności. Ponadto dekodery się blokują kilka razy dziennie.

  • 2018-10-28 Karol

    Internet mobilny działa bez najmniejszego problemu, często zdarza mi się korzystać z niego podczas różnych wyjazdów.

  • 2018-10-15 Marcin zz

    Przychylam się do słów mojego przedmówcy. Zdecydowanie przesadzają z tym przypominaniem, że zbliża się płatność. Zwariować można. Poza tym kiedy jest już lekki wiatr, u mnie programy nagle w większości znikają. Nie wiem, też tak macie?

  • 2018-10-05 RoseO'Hara

    Denerwujące monity o zbliżających się płatnościach. Częste problemy z odbiorem kanałów, generalnie raczej drugi raz nie podpisałabym z nimi umowy.

  • 2018-09-26 Furnival

    niestety nie polecam. dekodery szybko się psują, sygnał taki sobie. obsługa pozostawia też wiele do życzenia. na szczęście już rozwiązaliśmy umowę i teraz mam tv naziemną + vod