Aktualności

7 największych nonsensów polskiego rynku telefonii. Zgadzasz się?

T-mobile

T-Mobile wystartował z nową akcją marketingową, przy pomocy której chce rozprawić się z nonsensami rynku telekomunikacyjnego. Sieć uwzględnia największe problemy, dotyczące obsługi klientów telekomów i pokazuje, że popularne problemy nie dotyczą T-Mobile. Irytująco wolny internet to tylko początek zestawienia. 

W świecie telekomunikacji roi się od nonsensów?

Wśród klientów największych sieci telekomunikacyjnych krąży wiele informacji, według których obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie. Lista jest naprawdę długa – niekorzystne oferty, brak możliwości dodzwonienia się na infolinię czy mnóstwo niezrozumiałych formalności. Według sieci T-Mobile tego rodzaju informacje są z reguły nieprawdziwe. Do 1 kwietnia 2019 roku będziemy mogli oglądać teaserową odsłonę kampanii, której celem jest rozprawienie się z nonsensami w świecie telekomunikacji. Główna kampania pojawi się w mediach już 2 kwietnia – jej gwiazdą będzie Monika Brodka.

Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna – mówi dyrektor departamentu zarządzania marką T-Mobile, Krzysztof Jankowski.

Największe nonsensy na rynku telekomunikacyjnym według T-Mobile

Sieć T-Mobile sprawnie punktuje największych operatorów telekomunikacyjnych, a raczej wymienia problemy, z którymi muszą zmagać się klienci. Walka T-Mobile z nonsensami obejmuje takie aspekty:

  • lepsze oferty dla nowych klientów niż dla tych, którzy od dawna korzystają z sieci,
  • zbyt wolny internet w telefonie,
  • czasochłonne oczekiwanie na połączenie z infolinią,
  • mało skuteczne Biuro Obsługi Klienta,
  • niewielkie paczki danych komórkowych,
  • konieczność opłat za nieaktywne numery,
  • nieważność gwarancji bez dowodu zakupu.

T-Mobile nie tylko wymienia nonsensy, ale też pokazuje, że tej sieci one nie dotyczą. Wskazuje między innymi na to, że ma najszybszy internet w Polsce, 80% połączeń odbieranych jest szybciej niż w minutę, a stali klienci mogą liczyć na atrakcyjne zniżki przez cały okres trwania umowy.

Według badania Trim przeprowadzonego przez Kantar TNS w 2018 roku T-Mobile to sieć najbardziej zadowolonych klientów – czy po rozprawieniu się ze wszystkim nonsensami będą oni mieli jeszcze większe powody do zadowolenia?

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%

Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów

Panwybierak.pl to porównywarka ofert dostawców Internetu, telewizji i telefonu. W jednym miejscu porównasz najlepsze oferty dostępne w Twoim budynku. Zamawiając na panwybierak.pl nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, ustalimy dla Ciebie dogodny i szybki termin bezpłatnej dostawy usług i umowy.

testimonial.author

To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!

mobiRANK.pl
testimonial.author

Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!

Paweł z Krakowa

Mówią o nas

  • UKE
  • antyweb logo
  • speedtest logo
  • money logo
  • wirtualna polska