7 największych nonsensów polskiego rynku telefonii. Zgadzasz się?
29 marca 2019
T-Mobile wystartował z nową akcją marketingową, przy pomocy której chce rozprawić się z nonsensami rynku telekomunikacyjnego. Sieć uwzględnia największe problemy, dotyczące obsługi klientów telekomów i pokazuje, że popularne problemy nie dotyczą T-Mobile. Irytująco wolny internet to tylko początek zestawienia.
W świecie telekomunikacji roi się od nonsensów?
Wśród klientów największych sieci telekomunikacyjnych krąży wiele informacji, według których obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie. Lista jest naprawdę długa – niekorzystne oferty, brak możliwości dodzwonienia się na infolinię czy mnóstwo niezrozumiałych formalności. Według sieci T-Mobile tego rodzaju informacje są z reguły nieprawdziwe. Do 1 kwietnia 2019 roku będziemy mogli oglądać teaserową odsłonę kampanii, której celem jest rozprawienie się z nonsensami w świecie telekomunikacji. Główna kampania pojawi się w mediach już 2 kwietnia – jej gwiazdą będzie Monika Brodka.
Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna – mówi dyrektor departamentu zarządzania marką T-Mobile, Krzysztof Jankowski.
Największe nonsensy na rynku telekomunikacyjnym według T-Mobile
Sieć T-Mobile sprawnie punktuje największych operatorów telekomunikacyjnych, a raczej wymienia problemy, z którymi muszą zmagać się klienci. Walka T-Mobile z nonsensami obejmuje takie aspekty:
- lepsze oferty dla nowych klientów niż dla tych, którzy od dawna korzystają z sieci,
- zbyt wolny internet w telefonie,
- czasochłonne oczekiwanie na połączenie z infolinią,
- mało skuteczne Biuro Obsługi Klienta,
- niewielkie paczki danych komórkowych,
- konieczność opłat za nieaktywne numery,
- nieważność gwarancji bez dowodu zakupu.
T-Mobile nie tylko wymienia nonsensy, ale też pokazuje, że tej sieci one nie dotyczą. Wskazuje między innymi na to, że ma najszybszy internet w Polsce, 80% połączeń odbieranych jest szybciej niż w minutę, a stali klienci mogą liczyć na atrakcyjne zniżki przez cały okres trwania umowy.
Według badania Trim przeprowadzonego przez Kantar TNS w 2018 roku T-Mobile to sieć najbardziej zadowolonych klientów – czy po rozprawieniu się ze wszystkim nonsensami będą oni mieli jeszcze większe powody do zadowolenia?
Felietonistka serwisu PanWybierak aktywnie poszukująca odpowiedzi na to, „co”, „gdzie”, „jak” i „kiedy”. Pasjonatka technologii w każdym, najbardziej nietypowym wymiarze. Nieustannie zastanawia się nad tym, jakie nowe rozwiązania przyniesie przyszłość. Prywatnie: aktywna podróżniczka.
Powiązane artykuły
Światłowód 1 Gb/s z TV4K w Netii – z dodatkami! – można mieć za 110 zł miesięcznie
W świecie telekomunikacji roi się…
SIMulator internet od T-Mobile, czyli właściwie… co? Oto, jak działa w praktyce
W świecie telekomunikacji roi się…
W T-Mobile internet mobilny bez limitu szybkości. Kto może z tego skorzystać?
W świecie telekomunikacji roi się…
Najnowsze artykuły
Vectra uruchamia promocję na Black Week. Światłowód nawet połowę taniej
W świecie telekomunikacji roi się…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!