Telewizja 4K? Netia właśnie wprowadziła idealny dekoder
11 stycznia 2022
Netia wprowadziła nową ofertę dostępu do internetu w technologiach światłowodowych z telewizją i szybkim, nowoczesnym dekoderem Netia EvoBox 4K. W telewizyjnej kampanii reklamowej pt. „Netia to rozrywka” promowany jest zestaw: internet do 300 Mb/s z pakietem 99 kanałów TV oraz dekoderem 4K przez trzy miesiące gratis, a potem za zaledwie 65 zł miesięcznie.
Wprowadzona dziś (10 stycznia 2022 r.) do sprzedaży nowa oferta pakietowa Netii z treściami 4K i nowym dekoderem Netia EvoBox 4K dostępna jest na łączach własnych operatora. Na wykorzystanie pełni możliwości nowego, bardzo wydajnego dekodera Netia EvoBox 4K (m.in. cztery razy szybszy procesor i dwa razy więcej pamięci RAM niż w dekoderze Netia EvoBox; wygodny w obsłudze pilot Bluetooth, który umożliwia umieszczenie dekodera w dowolnym miejscu, np. w szafce), pozwalają zwłaszcza łącza w technologiach światłowodowych. W zasięgu tego typu łączy Netii znajduje się obecnie około 2 mln lokali, a operator intensywnie inwestuje w modernizację kolejnych.
Telewizja w formacie 4K może być dla każdego
Warto zauważyć, że Netia oferuje 4K we wszystkich, nawet najbardziej podstawowych pakietach TV. W przypadku dwóch pierwszych, podstawowych pakietów TV (S z 77 kanałami oraz M z 99 kanałami), korzystanie z wariantu 4K, to wydatek + 5 zł miesięcznie w stosunku do standardowej oferty operatora (np. internet do 300 Mb/s z telewizją S już za 50 zł miesięcznie).
Klienci, którzy wybiorą pakiet L (189 kanałów), czyli topowy spośród podstawowych, dostęp do treści 4K wraz z dekoderem Netia EvoBox 4K otrzymają bez dodatkowych opłat. Przykładowo, dostęp do internetu o prędkości do 300 Mb/s i pakiet telewizyjny L 4K przez 3 miesiące dostępny będzie bez opłat, a w kolejnych miesiącach jego cena wyniesie 90 zł miesięcznie (cena dla lokali z zabudowie wielorodzinnej, z rabatem za zgody marketingowe i e-fakturę).
Przyspieszenie dostępu do internetu, to (miesięcznie) koszt dodatkowych 10 zł (do 600 Mb/s) lub 20 zł (do 1 Gb/s).
– Nasza nowa oferta zapewnia najlepszy na polskim rynku stosunek ceny do jakości i zawartości programowej. W cenie, w której inni oferują zwykły dostęp do internetu, Netia zapewnia nie tylko znakomitej jakości dostęp w technologiach światłowodowych, ale również usługi telewizyjne z szybkim, nowoczesnym dekoderem 4K – powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C, członek zarządu Netii.
– Co więcej, korzystając z oferty Netii nie trzeba się martwić potencjalną utratą sygnału naziemnej telewizji cyfrowej i wydawać pieniędzy na nowy telewizor, czy dekoder DVB-T2/HEVC. W Netii już w cenie samego dostępu do internetu można otrzymać pakiet z 77 kanałami i dekoderem HD – dodał Tomasz Dakowski.
Telewizyjne kanały Premium w rozsądnej cenie
Mocną stroną oferty Netii jest też bardzo bogata i rozsądnie wyceniona oferta pakietów treści premium (np. HBO, Canal+, Polsat Sport Premium), którą klienci mogą elastycznie dostosowywać do własnych potrzeb, nawet gdy korzystają z najtańszych, podstawowych pakietów telewizyjnych.
Fanów sportu zainteresuje zwłaszcza promocja na pakiet sportowy, który składa się z 4 kanałów Eleven Sports (w tym Eleven Sports 1 4K) i Polsat Sport Premium (2 kanały i 4 serwisy PPV) w cenie 20 zł miesięcznie.
Karnawałowa kampania reklamowa
Sprzedaż nowej oferty wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa ATL, której hasłem przewodnim jest „Netia to rozrywka”. Spoty i pozostałe materiały utrzymane są w stylistyce karnawałowo-dyskotekowej, a ich bohaterami są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami.
W kampanii (potrwa do początku kwietnia br.) zostaną wykorzystane 30, 15 i 8-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe plansze sponsorskie. Spoty będą emitowane na antenach głównych i tematycznych kanałów Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery, a także w serwisie YouTube. Reklamy pojawią się też na blisko 200 autobusach miejskich kursujących po aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Za kreację odpowiada agencja Freundschaft (d. Scholz & Friends), natomiast produkcja leżała po stronie firmy TFP, a zakup mediów po stornie domu mediowego Iprospect (d. Vizeum).
Netia – operator internetu, telewizji i telefonii
Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Polsat Plus. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. / Materiał np. informacji prasowej Netii.
Miłośnik wszystkiego, co związane z nowymi technologiami. Kiedyś konsultant w branży telko; dziś działający głównie w sferze oprogramowania, a przy okazji niezmiennie zafascynowany wszystkim, co dotyczy technologii mobilnych oraz znaczenia internetu w codzienności.
Powiązane artykuły
Światłowód 1 Gb/s z TV4K w Netii – z dodatkami! – można mieć za 110 zł miesięcznie
Telewizja w formacie 4K może…
SIMulator internet od T-Mobile, czyli właściwie… co? Oto, jak działa w praktyce
Telewizja w formacie 4K może…
W T-Mobile internet mobilny bez limitu szybkości. Kto może z tego skorzystać?
Telewizja w formacie 4K może…
Najnowsze artykuły
Vectra uruchamia promocję na Black Week. Światłowód nawet połowę taniej
Telewizja w formacie 4K może…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!