Netia z nową usługą B2B. Oto cyfrowy pomocnik w biznesie
29 września 2020
Usługi dla firm w Netii to coraz ciekawsze zestawienie rozwiązań zarówno dla średniej wielkości podmiotów jak i dużych spółek o rozproszonej strukturze. Nowością w ofercie Netii jest cyfrowy asystent. Usługa Netia Automation to rozwiązanie z linii NetiaNext. Jak podkreśla firma: w innowacyjny sposób rozwiązuje kwestię uprawnienia i przyspieszenia procesów biznesowych.
Netia zwraca uwagę na unikalność wprowadzanego rozwiązania. Usługę Netia Automation opisuje w materiałach prasowych:
Jest to prawdopodobnie pierwsza tego typu oferta na świecie, która – dzięki unikatowemu sposobowi rozliczeń – zapewnia każdemu pracownikowi dostęp do cyfrowego pomocnika.
Netia Automation rzeczywiście stanowi odpowiedź na coraz większe zapotrzebowanie rynku na automatyzację procesów. Netia wskazuje:
To przyjazne w użyciu rozwiązanie robotów softwareowych klasy RPA (Robotic Process Automation), pozwalające automatyzować powtarzalne czynności, ze szczególnym naciskiem na samodzielne „programowanie” robotów przez poszczególnych pracowników (Robotic Desktop Automation). Dzięki nowej usłudze Netii, złożone, monotonne operacje i procesy – realizowane dotychczas manualnie przez pracowników i obarczone wysokim ryzykiem błędów – mogą być wykonywane szybciej i z większą dokładnością, zaś pracownicy mogą się skoncentrować na bardziej złożonych, twórczych działaniach.
Robot-asystent od Netii dla każdego pracownika
Od kilku lat niektóre korporacje wykorzystują duże serwerowe instalacje typu Robotic Process Automation do przyspieszenia realizacji zadań i eliminowania prostych błędów w żmudnych, powtarzalnych czynnościach. Stosowane dotychczas rozwiązania były jednak dość skomplikowane w obsłudze i licencjonowane, w sposób który nie sprzyjał ich powszechnemu stosowaniu. Korzystając z Netia Automation, dzięki prostocie obsługi i przyjaznemu sposobowi rozliczeń, każdy pracownik może mieć własnego, softwareowego robota – asystenta, dosłownie na kilka kliknięć – mówi Maciej Maciejewski, Starszy Kierownik Produktów ICT w Netii.
Jak wygląda to w praktyce? „Uczenie” robota, czyli tworzenie algorytmów/makr, odbywa się poprzez nagranie danego procesu niczym głosu na dyktafonie. Nagrany proces jest szybko i niezawodnie powtarzany przez robota w kolejnych rekordach. Co więcej, każdy z pracowników może mieć do tego nagrania dostęp i korzystać z niego wtedy, kiedy zaistnieje taka potrzeba.
Maciejewski podkreśla:
Nasze doświadczenia wskazują, że użytkownik nieposiadający żadnej wiedzy w zakresie programowania, jest w stanie, po przeszkoleniu, samodzielnie „zaprogramować” robota dla aż 3/4 swoich powtarzalnych, monotonnych czynności. Można więc śmiało powiedzieć, że wprowadzając Netia Automation demokratyzujemy dostęp do robotów.
Usługa Netii a korzyści dla firm
Nowa usługa Netii pozwala firmom generować realne oszczędności oraz zwiększać satysfakcję pracowników. Dzięki Netia Automation pracownicy nie muszą sami realizować powtarzalnych zadań takich, jak:
- przenoszenie danych między systemami w środowisku Windows i w aplikacjach webowych,
- łącznie danych wewnętrznych z informacjami ze stron internetowych,
- wprowadzanie danych z dokumentów do systemu lub odwrotnie, przepisywanie ich z systemu do dokumentów, nawet jeśli są to nieedytowalne PDFy,
- agregowanie danych z wielu miejsc, np. łączenie wielu plików Excel.
Dzięki wsparciu w takich zadaniach człowieka, prostym i intuicyjnym w obsłudze robotem, Klienci mogą liczyć na:
- oszczędność czasu i pieniędzy,
- przyspieszenie realizacji procesów (robot softwarowy pracuje nieustannie i w tym samym tempie może pracować 24 godziny, 7 dni w tygodniu),
- podwyższenie jakości poprzez wyeliminowanie błędów ludzkich oraz poprawek,
- satysfakcję pracowników, którzy będą mogli skupić się na kreatywnych zadaniach.
Netia Automation jest usługą chmurową świadczoną w modelu SaaS (Software as a Service). Partnerem technologicznym Netii w tym zakresie jest firma Extreme Robotics. Każdemu nowemu klientowi Netia zapewnia dwugodzinne szkolenie wstępne i w pierwszych dwóch miesiącach dodatkowy pakiet kroków do nauki. Dzięki temu klienci mogą szybciej osiągnąć korzyści z automatyzacji. / Materiał np. informacji prasowej Netii.
Miłośnik wszystkiego, co związane z nowymi technologiami. Kiedyś konsultant w branży telko; dziś działający głównie w sferze oprogramowania, a przy okazji niezmiennie zafascynowany wszystkim, co dotyczy technologii mobilnych oraz znaczenia internetu w codzienności.
Powiązane artykuły
W Play idzie nowe. Play Box TV zamiast dotychczasowych dekoderów
Robot-asystent od Netii dla każdego pracownika…
Vectra uruchamia promocję na Black Week. Światłowód nawet połowę taniej
Robot-asystent od Netii dla każdego pracownika…
Światłowód 1 Gb/s z TV4K w Netii – z dodatkami! – można mieć za 110 zł miesięcznie
Robot-asystent od Netii dla każdego pracownika…
Najnowsze artykuły
Masz szybki internet? Uważaj. Jesteś na prostej drodze do otyłości
Robot-asystent od Netii dla każdego pracownika…
Telewizja na smartfonie – jak oglądać TV przez internet na telefonie?
Robot-asystent od Netii dla każdego pracownika…
Zmiana dostawcy internetu? Nowego operatora chce coraz więcej Polaków
Robot-asystent od Netii dla każdego pracownika…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!