NETIA Contact Center – rewolucja w komunikacji z klientami
13 maja 2019
NETIA Contact Center to zupełnie nowa, pierwsza w Polsce usługa, która integruje wszystkie kanały komunikacji z klientami w jednym miejscu. To spore ułatwienie dla nowoczesnych klientów, oczekujących szybkiej i sprawnej komunikacji z siecią. Na co dokładnie pozwala centrum kontaktowe Netii?
Efektywna obsługa klienta w sieci NETIA
NETIA Contact Center to całkowita nowość. W jednym miejscu zintegrowane są wszystkie sposoby komunikacji pomiędzy klientem a siecią. Chodzi np o połączenia stacjonarne i komórkowe, WEBRTC, SMS, czat, czat przez aplikację Messenger oraz e-mail. Dzięki temu klienci mają możliwość wyboru dowolnej metody komunikacji, w zależności od tego, co jest dla nich wygodniejsze. Aplikacja Contact Center jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze. Oprócz wielu sposobów komunikacji, umożliwia ona zarządzanie zadaniami z wykorzystaniem bazy kontaktów, sprawdzanie historii kontaktów i treści rozmów oraz wiele dodatkowych funkcji.
Dzięki aplikacji klienci mają pewność, że trafią do osoby, która będzie potrafiła rozwiązać ich problem. Jak wskazuje Netia, to jeden z najczęściej wskazywanych przez klientów problemów. Inne problemy to zbyt długi czas oczekiwania na kontakt z odpowiednią osobą oraz częste przełączanie pomiędzy poszczególnymi konsultantami. NETIA Contact Center ma rozwiązać ten problem, dzięki zautomatyzowanym procesowi komunikacji.
NETIA Contact Center dla firm MŚP
Aplikacja NETIA Contact Center to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nowoczesny, dopracowany system wspiera obsługę klienta oraz sprzedaż. Dzięki możliwości stosowania wielokanałowej komunikacji można płynnie dostosowywać się do potrzeb i oczekiwań klientów. Co istotne, NETIA Contact Center umożliwia przechowywanie wielu informacji i całej historii rozmów z klientami. Sprzyja temu odrębna przestrzeń dyskowa.
Usługa powstała we współpracy z polskim dostawcą rozwiązań technologicznych i zaawansowanych systemów. To firma Unified Factory, która dostarcza rozwiązania służące automatyzacji procesów w 21 krajach na całym świecie.

Felietonistka serwisu PanWybierak aktywnie poszukująca odpowiedzi na to, „co”, „gdzie”, „jak” i „kiedy”. Pasjonatka technologii w każdym, najbardziej nietypowym wymiarze. Nieustannie zastanawia się nad tym, jakie nowe rozwiązania przyniesie przyszłość. Prywatnie: aktywna podróżniczka.
Powiązane artykuły
Starlink w Polsce bez sprzętu na własność i bez umowy – nowa oferta szybsza i tańsza
Efektywna obsługa klienta w sieci NETIA…
Black Weeks w Vectrze. To wygląda ciekawie: internet i TV w najniższych cenach roku!
Efektywna obsługa klienta w sieci NETIA…
Święta w Play: światłowód i telewizja z Netflixem nawet przez rok za darmo
Efektywna obsługa klienta w sieci NETIA…
Najnowsze artykuły
Brak zasięgu? Nie szkodzi. I tak możesz wysłać SMS przez satelitę
Efektywna obsługa klienta w sieci NETIA…
Połączenie auta ze smartfonem – co warto wiedzieć przed zakupem samochodu?
Efektywna obsługa klienta w sieci NETIA…
Netia rusza z promocją Black Weeks. Internet na 9 miesięcy, streamingi i pierwszy miesiąc za 0 zł
Efektywna obsługa klienta w sieci NETIA…
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!






