Reaktywacja Heyah, czyli co zapewnia sieć, która wraca na rynek?
21 lipca 2020
Heyah jeszcze całkiem niedawno była marką, która na rynku telekomunikacji wzbudzała szczególne emocje – kojarzyła się z nowością, świeżością, promocjami i warunkami na poziomie niespotykanym wcześniej. Później popadła w niebyt, by teraz znów wrócić. Co teraz zawiera nowa oferta sieci Heyah?
Przede wszystkim łatwo pomylić ją z innymi operatorami; po starym charakterystycznym logo Heyah pozostało już niewiele. Marka ma całkowicie nowy wizerunek i dużej mierze liczy na sentyment swoich byłych odbiorców.
Hitem, który przypomni o Heyah ma być pierwsza oferta zerojedynkowa, czyli system, w którym płatność za subskrypcję odbywa się co drugi miesiąc. Tak więc – innymi słowy – klient Heyah płaci za telefonię komórkową nie co miesiąc, ale co dwa. Osoby, które zdecydują się na taki format subskrypcji mogą skorzystać z tej formuły przez kolejnych 12 miesięcy. To oczywiście minimum. Klienci mogą mieć pewność, że Heyah nie zmieni warunków swojej oferty.
A co po tych 12 miesiącach? Wtedy Heyah wróci do standardowego obciążania rachunku klientów. Okres rozliczeniowy będzie więc działał w układzie 30-dniowym. Heyah jednak nie wyklucza, że zdecyduje się na przedłużenie promocji lub uruchomi inne zmiany w zakresie rabatów.
Oferta Heyah: sporo korzyści za 39 zł na 2 miesiące
Trzeba przyznać, że nowa oferta Heyah wygląda interesująco patrząc na to, co zawiera względem wydatków. Obejmuje bowiem:
- nielimitowane rozmowy na telefony komórkowe
- nieograniczone rozmowy na telefony stacjonarne
- SMS-y i MMS-y bez limitów
- pakiet 20 GB danych do wykorzystania przez 30 dni
Cena takiego pakietu to 39 zł przy czym koniecznie trzeba pamiętać o tym, że przez wspomniane 12 miesięcy płatność odbywa się co drugi miesiąc. Można więc swobodnie tę kwotę podzielić na dwa.
Nowy model płatności za telefon
Co w Heyah z pewnością doceni rynek to wyczucie potrzeb odbiorców. Formalności załatwiane są przez internet, a odbiór karty odbywa się za pośrednictwem kuriera. Sama płatność za telefon nie wymaga logowania się do BOK-u czy korzystania z e-faktur; Heyah obciąża po prostu kartę płatniczą na wzór np. serwisów VOD. Jest więc wygodnie, szybko, bezproblemowo. Oczywiście sposób formy płatności jest w pełni do woli klienta – może zmienić ją w dowolnej chwili. Wszystko zgodnie z hasłem “Wiesz co robić”, który stanowi leitmotiv Heyah w nowej kampanii reklamowej.
Powrót Heyah na rynek z jednej strony to zagrywka nieco sentymentalna – o ile młode pokolenie nie pamięta już słynnych haseł takich jak “No to sru”, czy “Bez ściemy”, starsze ma jeszcze je w pamięci. Teraz marka, która swoje najlepsze lata miała przed ponad dekadą może skutecznie powalczyć o nowych odbiorców.
Miłośnik wszystkiego, co związane z nowymi technologiami. Kiedyś konsultant w branży telko; dziś działający głównie w sferze oprogramowania, a przy okazji niezmiennie zafascynowany wszystkim, co dotyczy technologii mobilnych oraz znaczenia internetu w codzienności.
Powiązane artykuły
Najnowsze artykuły
Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%
Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów
To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!
Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!