Aktualności

W jakich miastach można rozwiązać umowę z Multimedia Polska?

Multimedia Polska

Abonenci operatora Multimedia Polska – jednak nie wszyscy, a z wybranych miejscowości – mogą liczyć na bezproblemowe i bez zobowiązań rozwiązanie umowy z tą firmą. Rezygnacja z usług oraz zerwanie umowy bez konsekwencji to efekt decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 

Możliwość rozwiązania umowy i zmiany dostawcy usług TV i internetu to jeden z warunków, jakie UOKiK postawił spółce na początku roku 2020. Wtedy urząd wyraził zgodę na przejęcie spółki Multimedia Polska przez inną markę – Vectrę. Ponieważ w niektórych lokalizacjach obie marki świadczyły dokładnie te same usługi telekomunikacyjne, niezbędne było odgórne ustanowienie możliwości ich rozwiązania – tak, by w związku z fuzją doszło do nowego wyboru ze strony abonentów. 

W przypadku telewizji chodzi o 39 miast. Jeszcze szerszy zasięg dotyczy szerokopasmowego internetu stacjonarnego. W sumie to 45 lokalizacji. 

Miasta, w których klienci Multimedia Polska mogą rozwiązać umowy

Przejęcie Multimediów Polska przez Vectrę wiązało się ze spełnieniem dwóch warunków. Pierwszy to sprzedaż sieci pod tą marką – lub Vectry – w ośmiu lokalizacjach, co rozwiązałoby problem koncentracji zasobów w jednej firmie. Lista miast obejmowała:

  • Olsztyn
  • Gorzów Wielkopolski
  • Kwidzyn
  • Łowicz
  • Ostródę
  • Podgórz
  • Pruszcz Gdański 
  • Stargard. 

Dodatkowo operator rozpoczyna we wrześniu procedurę uwalniania umów w 13 innych miastach i miejscowościach. Są nimi:

  • Barcin 
  • Inowrocław
  • Kruszwica
  • Lubicz Dolny
  • Łęczyca
  • Mogilno
  • Nakło nad Notecią
  • Piechcin
  • Słubice
  • Strzelno
  • Suwałki
  • Szubin
  • Świnoujście. 

Klienci będący w tych lokalizacjach mogą liczyć na rezygnację z internetu szerokopasmowego i/ lub telewizji kablowej bez zobowiązań. Okres uwolnienia umów rozpocznie się 19 września 2020 r. i potrwa do 19 czerwca 2021 r. Firma poinformuje o tym wybranych klientów poprzez e-mail lub listami poleconymi. 

Rozwiązanie umowy z Multimedia Polska bez żadnych warunków dotyczy zarówno osób, którym właśnie kończy się umowa jak i tych, którzy stosunkowo niedawno ją nawiązali. Obejmuje także klientów korzystających jeszcze z bezpłatnych promocji na określone usługi tego operatora. 

Multimedia Polska ze spadkami liczby klientów

Według danych z 2019 r. kablówka Multimedia Polska straciła 30,6 tys. klientów. Baza odbiorców zmniejszyła się w efekcie do 695,3 tys. klientów. Spółka w tym okresie zaliczyła jednak wzrost przychodów sprzedażowych. Sięgał on 1,3 proc. Sprzedaż wzrosła do wartości 614,4 mln zł.

oferta multimedia polska
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

1 Komentarz
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%

Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów

Panwybierak.pl to porównywarka ofert dostawców Internetu, telewizji i telefonu. W jednym miejscu porównasz najlepsze oferty dostępne w Twoim budynku. Zamawiając na panwybierak.pl nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, ustalimy dla Ciebie dogodny i szybki termin bezpłatnej dostawy usług i umowy.

testimonial.author

To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!

mobiRANK.pl
testimonial.author

Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!

Paweł z Krakowa

Mówią o nas

  • UKE
  • antyweb logo
  • speedtest logo
  • money logo
  • wirtualna polska