Aktualności

30 GB za 30 zł to najpopularniejszy wariant Orange Flex

Orange

Rok po tym, jak Orange uruchomiło oferty Orange Flex, czas na pierwsze podsumowania. A wyniki przedstawione przez Orange są bardzo interesujące. Można je traktować zarówno jako zapowiedź rynkowych trendów jak i wskazówki, w którą stronę idą oczekiwania klientów. W sytuacji, gdy społeczność Orange Flex to kilkadziesiąt tys. aktywnych użytkowników ceniących sobie głównie elastyczność, warto zobaczyć, czym sieć skusiła ich w ciągu roku.

Orange Flex to pierwsza w pełni cyfrowa oferta komórkowa, która jest dostępna w Polsce. I nieprzypadkowo sieć podkreśla szczególną statystykę – już co piąty klient, który zdecydował się na opcję Flex, zachęcił – jak pisze Orange – więcej niż dwie osoby znajome do tego, by dołączyć do sieci. Dotyczy to szczególnie młodszego pokolenia.

Kto wybiera rozwiązania Orange Flex?

Kim bowiem jest przeciętny użytkownik Orange Flex? Ponad połowa klientów to tzw. Millenialsi – osoby, które mają powyżej 25 lat, ale nie przekroczyły symbolicznej 40-tki. W większości przypadków to osoby z dużych i średniej wielkości miast. Jak zauważa Artur Stankiewicz, dyrektor marketingu rynku konsumenckiego Orange Polska:

Orange Flex od samego początku działa w myśl hasła #chceszmasz. Odpowiadanie na potrzeby klientów jest kluczowym elementem naszej strategii. Użytkownicy aplikacji mają realny wpływ na to, jakie nowe funkcjonalności pojawiają się w ofercie. To dzięki ich sugestiom w Orange Flex dodano m.in. obsługę eSIM na Apple Watch, nową metodę płatności BLIK a także uproszczono plany komórkowe i skrócono proces aktywacji. Takie działania pozwoliły na wzrost wskaźnika konwersji o ponad 200% w skali roku. Cieszymy się, że to rozwiązanie, wciąż nowe na naszym rynku, zyskuje na popularności.

30 GB – internet, który wystarcza w codzienności

Widać, jak ważny dla użytkowników jest internet. Osoby mające Orange Flex są niezwykle aktywne w sieci. Użytkownicy w kwietniu zużyli średnio ponad 21 GB. Tylko na samo korzystanie z mediów społecznościowych potrzebowali aż 5 GB. Który wariant Orange Flex jest najpopularniejszy? Jak podkreśla Orange, szczególnie chętnie wybierają opcję 30 GB za 30 zł miesięcznie.

Użytkownicy Flexa docenili również elastyczność. Ponad 60% osób zmieniających plan, decyduje się na wyższą opcję z większym pakietem danych. Świadczy to o rosnącym zapotrzebowaniu na internet w komórce, dzięki któremu mogą swobodnie słuchać muzyki oraz oglądać filmy i seriale online, czy po prostu korzystać z sieci tam, gdzie akurat tego potrzebują.

Klienci Orange Flex korzystają z licznych serwisów streamingowych, udostępniających muzykę oraz filmy i seriale. Najchętniej wybierają oni Video Pass i dzięki temu bez zużywania GB oglądają filmiki na YouTube, seriale i hity kinowe na Netflix, HBO GO, vod.pl, Orange TV Go oraz WP Pilot. Średnio w kwietniu na treści video zużyli ponad 8 GB.

orange swiatlowod ceny
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

10 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Porównaj najlepsze oferty operatorów
oszczędź nawet 50%

Pan Wybierak – bezpłatna porównywarka najlepszych ofert operatorów

Panwybierak.pl to porównywarka ofert dostawców Internetu, telewizji i telefonu. W jednym miejscu porównasz najlepsze oferty dostępne w Twoim budynku. Zamawiając na panwybierak.pl nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, ustalimy dla Ciebie dogodny i szybki termin bezpłatnej dostawy usług i umowy.

testimonial.author

To jedna z najbardziej kompletnych wyszukiwarek, z trafnym dopasowaniem ofert internetu, telewizji kablowej i telekomów do adresu zamieszkania, z której bardzo chętnie korzystają nasi czytelnicy – polecamy!

mobiRANK.pl
testimonial.author

Pan Wybierak to świetny serwis, dzięki któremu nie tylko poznałem wszystkie możliwe warianty instalacji internetu w moim miejscu zamieszkania, ale także odkryłem naprawdę tanią ofertę. Ogólnie - rewelacja!

Paweł z Krakowa

Mówią o nas

  • UKE
  • antyweb logo
  • speedtest logo
  • money logo
  • wirtualna polska